Skip to main content

Abonnement niet actief na ontvangst modem, geen internet

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb de modem ontvangen, maar het abonnement lijkt niet te synchroniseren met de pakketbezorging. Mijn abonnement is nog steeds niet actief. Dus de blauwe LED op de modem knippert en de internet LED is rood. Ik heb al 2 dagen geen 5G internet. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?

Uitgelichte reactie

16 maart 2025

Zit je sim kaart er wel goed in? Je moet van de SIM een nano sim maken en deze in de zwarte houder steken. Anders maakt de sim geen contact.

En vul voor de zekerheid je abbonnement gegevens in bij je profiel zodat Odido medewerkers kunnen meekijken.

2 reacties

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 201 reacties
  • 16 maart 2025

Zit je sim kaart er wel goed in? Je moet van de SIM een nano sim maken en deze in de zwarte houder steken. Anders maakt de sim geen contact.

En vul voor de zekerheid je abbonnement gegevens in bij je profiel zodat Odido medewerkers kunnen meekijken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 maart 2025
walter.v.l schreef:

Bedankt voor je reactie! Ja, ik heb de nano sim in de zwarte houder gedaan. Ik denk dat het kan omdat mijn bestelling nog in behandeling is en mijn abonnement nog niet actief is...

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen