Skip to main content
Beantwoord

Abonnement Klik en klaar opzeggen

• 18 november 2024
  • 11 reacties
  • 284 Bekeken

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Beste Odido, 

Ik heb meerdere malen contact opgenomen over mijn klik en klaar abonnement bij jullie.

Ik heb telefonisch geprobeerd om het abonnement na bestelling te annuleren, maar dit was in jullie systeem helaas nog niet mogelijk.

Er werd geadviseerd om contact op te nemen zodra de bestelling bezorgd was. Ik heb dezelfde dag (vrijdag 15-11) na ontvangst van de modem direct contact met jullie opgenomen. Echter kon de medewerker aan de telefoon het niet opzeggen en was er een storing in het systeem. Ik zou een terugkoppeling krijgen, maar helaas ook niet ontvangen.

Omdat het opzeggen binnen de 15 dagen is, is het ook niet mogelijk om via jullie site me te beroepen op de herroepingsrecht. 

Kunnen jullie mij via deze weg helpen? 

*zit inmiddels ook een uur aan de telefoon, maar ik word de hele tijd doorverbonden. Er is geen collega van jullie die mij ter woord kan staan.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@HTMan, ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat er bij jouw abonnement inderdaad een foutmelding naar voren komt als we het abonnement proberen op te zeggen. Dit is voor je doorgezet naar onze technische dienst en zij zijn nu bezig om dit voor je te onderzoeken. Je hoeft je geen zorgen te maken, zodra er een oplossing is zeggen we het abonnement per direct voor je op en gaan we ervoor zorgen dat alles met terugwerkende kracht vergoed wordt, zodat jij niet voor het abonnement hoeft te betalen. Zodra hier een update over is, laten we dit gelijk aan je weten! 

Bekijk origineel

11 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 19 november 2024

Hi ​@HTMan, ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat er bij jouw abonnement inderdaad een foutmelding naar voren komt als we het abonnement proberen op te zeggen. Dit is voor je doorgezet naar onze technische dienst en zij zijn nu bezig om dit voor je te onderzoeken. Je hoeft je geen zorgen te maken, zodra er een oplossing is zeggen we het abonnement per direct voor je op en gaan we ervoor zorgen dat alles met terugwerkende kracht vergoed wordt, zodat jij niet voor het abonnement hoeft te betalen. Zodra hier een update over is, laten we dit gelijk aan je weten! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 november 2024

Hoi Nora, 

Bedankt voor het nakijken. Als er meer informatie is, dan hoor ik het graag.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 8 januari 2025

Hoi, 

Er is 20 euro afgeschreven van mijn rekening. Jullie hebben me op 25 november gebeld met dat de creditering in de opvolgende maand zal worden geregeld, echter heb ik nog steeds niets ontvangen. Zou je me hierbij kunnen helpen?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4131 reacties
  • 9 januari 2025

@HTMan Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. Ik vermoed dat dit door de verlate opzegging komt waar Nora het over heeft. Hierdoor is de facturatie niet op het juiste moment gestopt. 

Ik heb gelijk voor je gekeken en zie dat de verrekening eind deze maand plaats zal vinden. Je krijgt dan een bedrag terug van €16,68. Mocht je toch merken dat je dit bedrag niet hebt ontvangen, trek dan meteen bij mij aan de bel. Ik zorg er dan voor dat de vergoeding handmatig in het systeem wordt gezet. 

Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, geef het gelijk aan. Ik doe het graag! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 10 januari 2025

Hoi Teresa, bedankt voor je bericht. Ik heb de abonnement op dezelfde dag van ontvangst me beroept op de herroepingsrecht. Telefonisch kon ik de bestelling niet vooraf annuleren, en op de dag van ontvangst konden jullie het niet per direct opzeggen omdat er een fout in jullie systeem zat. Ik zou verwachten dat ik de volledige 20 euro terug zou moeten ontvangen? Dit werd ook telefonisch gecommuniceerd op 25 november 2024.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 januari 2025

Helaas heb ik hetzelfde probleem, het opzeggen van klik en klaar lukt niet. De mensen van de klantenservice lopen tegen foutmeldingen aan.

ik heb nu glasvezel en zou graag klik en klaar opzeggen. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4131 reacties
  • 11 januari 2025

@HTMan Goed dat je dit aangeeft! 

Ik ben direct nogmaals gaan kijken en zie inderdaad dat het abonnement per 15-11-24 is ingegaan, maar ook is opgezegd. Echter geeft mijn systeem aan dat er onlangs €16,68 is afgeschreven. Klopt dit niet en heb jij alleen een afschrijving van €20? 

Ik verneem het graag, dan ga ik het verder voor je uitzoeken! 

@Melvin75855 Ik help je graag verder om de opzegging in orde te maken!

Ik zie inderdaad dat mijn collega’s dit meerdere malen hebben geprobeerd. Ik krijg wanneer ik het abonnement probeer op te zeggen dezelfde foutmelding. Ik kan hier nu geen navraag over doen, maar ik heb jouw zaak genoteerd in mijn persoonlijke agenda en ga hier maandag voor je achteraan. Ik zal er voor zorgen dat eventuele extra kosten worden vergoed, omdat je het abonnement eigenlijk per 03-01-25 op wilde zeggen. 

Ik hou je op de hoogte! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 januari 2025

Hoi Teresa,

In mijn bankoverzicht zie ik voor nu alleen een afschrijving van 20 euro op 28 november.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4131 reacties
  • 13 januari 2025

@HTMan Dankjewel voor de opheldering! 

Ik ben zoals beloofd meteen voor je aan de slag gegaan vandaag en heb samen met mijn collega’s naar de situatie gekeken. Het bedrag van €16,68 is een verrekening en geen afschrijving. Je krijgt deze dus nog teruggestort. Dit gebeurd binnen 4 tot 6 weken na het aanmaken van de factuur (29-12-24). 

Bij een opzegging binnen de bedenktijd betaal je alleen voor de dagen dat je gebruik hebt gemaakt van het product. Gezien je het abonnement gelijk dezelfde dag hebt opgezegd, klopt de verrekening dus niet helemaal. Ik heb daarom gelijk het restbedrag van €3,32 handmatig voor je vergoed. 

Laat je het mij weten als je hier nog vragen over hebt? 

@Melvin75855 Ook voor jou ben ik vandaag meteen aan de slag gegaan. Echter krijgen mijn collega’s dezelfde foutmelding als ik. Geen zorgen! Om dit voor je op te lossen, heb ik jouw zaak meteen onder de aandacht gebracht van de afdeling die hier over gaat. Zij zullen er voor zorgen dat de opzegging in orde wordt gemaakt. Zodra ik hier een terugkoppeling van heb, laat ik het jou ook meteen weten. 

Kan ik nog ergens anders bij helpen? Laat het dan vooral weten. Ik sta voor je klaar! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 20 februari 2025

Hoi Teresa,

Ik heb tot heden nog steeds niks terug gekregen op mijn rekening, zou je kunnen kijken of het ergens is misgegaan?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 21 februari 2025

Hey ​@HTMan, ik zie inderdaad dat het bedrag nog open staat. Ik heb een formulier ingevuld zodat het handmatig wordt overgeboekt. Dit kan 14 werkdagen duren! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen