Skip to main content

Beste Odido, 

Ik heb meerdere malen contact opgenomen over mijn klik en klaar abonnement bij jullie.

Ik heb telefonisch geprobeerd om het abonnement na bestelling te annuleren, maar dit was in jullie systeem helaas nog niet mogelijk.

Er werd geadviseerd om contact op te nemen zodra de bestelling bezorgd was. Ik heb dezelfde dag (vrijdag 15-11) na ontvangst van de modem direct contact met jullie opgenomen. Echter kon de medewerker aan de telefoon het niet opzeggen en was er een storing in het systeem. Ik zou een terugkoppeling krijgen, maar helaas ook niet ontvangen.

Omdat het opzeggen binnen de 15 dagen is, is het ook niet mogelijk om via jullie site me te beroepen op de herroepingsrecht. 

Kunnen jullie mij via deze weg helpen? 

*zit inmiddels ook een uur aan de telefoon, maar ik word de hele tijd doorverbonden. Er is geen collega van jullie die mij ter woord kan staan.

 

Hi ​@HTMan, ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat er bij jouw abonnement inderdaad een foutmelding naar voren komt als we het abonnement proberen op te zeggen. Dit is voor je doorgezet naar onze technische dienst en zij zijn nu bezig om dit voor je te onderzoeken. Je hoeft je geen zorgen te maken, zodra er een oplossing is zeggen we het abonnement per direct voor je op en gaan we ervoor zorgen dat alles met terugwerkende kracht vergoed wordt, zodat jij niet voor het abonnement hoeft te betalen. Zodra hier een update over is, laten we dit gelijk aan je weten! 


Hoi Nora, 

Bedankt voor het nakijken. Als er meer informatie is, dan hoor ik het graag.

 


Reageer