Skip to main content

Hi,

Ik heb eind november met veel moeite mijn klik en klaar abonnement opgezegd. Vervolgens kreeg ik een mail dat begin december een incasso zou plaatsvinden van de nieuwe maand. Aangezien mijn abo beëindigd was, heb ik de incasso geblokkeerd.

Ik heb vervolgens opnieuw contact opgenomen met Odido om dit te bespreken. Er is mij bevestigd dat het contract is opgezegd. Ik heb echter daar nooit een bevestiging van ontvangen.

Nu blijf ik mails krijgen dat de incasso wordt gedaan en dat er een boete volgt als in niet betaal.

Hoe kom ik uit deze situatie?

Hey ​@toon.verschoor, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de opzegging niet goed is gegaan. Ik heb hem nu goed opgezegd en de bevestiging handmatig verstuurd. Ook heb ik een vergoeding aangemaakt voor de openstaande € 30,00, dit zal systematisch worden verrekend zodat er € 0,00 overblijft. Mijn excuses voor het ongemak.


Hey ​@toon.verschoor, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de opzegging niet goed is gegaan. Ik heb hem nu goed opgezegd en de bevestiging handmatig verstuurd. Ook heb ik een vergoeding aangemaakt voor de openstaande € 30,00, dit zal systematisch worden verrekend zodat er € 0,00 overblijft. Mijn excuses voor het ongemak.

 

Hi Tommie van Odido,

Heel hartelijk dank! Echt heel fijn dat het nu geregeld is.


Reageer