Skip to main content
Vraag

Abonnement eind november opgezegd, wel incasso

• 17 december 2024
  • 8 reacties
  • 79 Bekeken

Hi,

Ik heb eind november met veel moeite mijn klik en klaar abonnement opgezegd. Vervolgens kreeg ik een mail dat begin december een incasso zou plaatsvinden van de nieuwe maand. Aangezien mijn abo beëindigd was, heb ik de incasso geblokkeerd.

Ik heb vervolgens opnieuw contact opgenomen met Odido om dit te bespreken. Er is mij bevestigd dat het contract is opgezegd. Ik heb echter daar nooit een bevestiging van ontvangen.

Nu blijf ik mails krijgen dat de incasso wordt gedaan en dat er een boete volgt als in niet betaal.

Hoe kom ik uit deze situatie?

8 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 18 december 2024

Hey ​@toon.verschoor, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de opzegging niet goed is gegaan. Ik heb hem nu goed opgezegd en de bevestiging handmatig verstuurd. Ook heb ik een vergoeding aangemaakt voor de openstaande € 30,00, dit zal systematisch worden verrekend zodat er € 0,00 overblijft. Mijn excuses voor het ongemak.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 december 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@toon.verschoor, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de opzegging niet goed is gegaan. Ik heb hem nu goed opgezegd en de bevestiging handmatig verstuurd. Ook heb ik een vergoeding aangemaakt voor de openstaande € 30,00, dit zal systematisch worden verrekend zodat er € 0,00 overblijft. Mijn excuses voor het ongemak.

Hi Tommie van Odido,

Heel hartelijk dank! Echt heel fijn dat het nu geregeld is.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 januari 2025

Hi Tommie,

Het is helaas nog niet voorbij. Ik kreeg nu weer een brief dat ik de 30 Euro nog moest betalen. Met incasso dreigingen. Kan jij me hier nog een keer in helpen?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2644 reacties
  • 18 januari 2025

Hi ​@toon.verschoor, ik vermoed dat deze brief eerder is verstuurd dat de actie van Tommie. Deze brief kan je dus negeren, Tommie heeft alles netjes geregeld!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 januari 2025

Hi Cheyenne,

Dank voor je waanzinnig snelle reactie!

Deze brief is van 6 januari, Tommi heeft alles in december geregeld. Ik hoop van harte dat het in orde is, maar maak me wel zorgen. Ik zou ontzettend graag een formele bevestiging ontvangen.

Dank en fijn weekend!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2644 reacties
  • 18 januari 2025

Excuus ​@toon.verschoor! Ik heb het met een collega bekeken en de vergoeding zou moeten meekomen met de eerst volgende rekening. Voor nu kan je de brief negeren. Mocht er onverhoopt toch extra kosten bijkomen, kunnen wij deze gewoon wegstrepen. Ik kan je momenteel niet mailen, maar je mag dit topic aanhouden ter bewijs. Dit is namelijk een officieel contactkanaal!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 1 april 2025

Hi,

De afgelopen maanden blijf ik om de zoveel weken vreselijke brieven krijgen. Help! Ik zou het heel fijn vinden als dit stopt!

Hieronde de laatste van vandaag:

Datum 26/03/2025
Kenmerk RP02-1-22414539

We hebben je abonnement

gestopt

Hallo Toon,

We stuurden je in de afgelopen weken enmaanden herinneringen enn aanmaningen. We waarschuwden je voor de gevolgen. Maar <meer tekst>

|
|

Betaal voordat we een incassobureau inschakelen

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 1 april 2025

Ik heb het "Antwoord” even weggehaald aangezien deze ellende nog steeds niet over is.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen