Skip to main content

Hallo,

tot nu toe is het niet gelukt om Klik&Klaar aan te vragen. Ik probeer het al vanaf oktober, maar om mij onbekende redenen wordt de aanvraag steeds geweigerd.

Ik ben hiervoor al meerdere keren aan de lijn geweest met een medewerker. Ook via X een poging ondernomen, en ook in de winkel.

Het grootste probleem is dat ik niet verder kom dan een formulier invullen, waarna ik zou worden gebeld/gemaild/geschreven over de reden van mijn afwijzing.
De eerste keer is dat wel gebeurd. Het zou worden opgelost is mij toen telefonisch verteld, maar helaas: de aanvraag werd opnieuw geweigerd. Dus weer een formulier opsturen , maar daarna is er geen contact met mij geweest.

Wat kan ik in vredesnaam nog doen om Klik&Klaar geleverd te krijgen? Ik ben een trouwe klant en heb nog nooit een betalingsachterstand o.i.d. gehad.

Je kan toch een product gewoon bestellen aan de balie in de winkel. Wat gebeurt er dan? 

Is er volgens de postcode checker wel een mogelijkheid op jouw postcode voor klik en klaar?

Klopt. 
Aanvraag wordt dan geweigerd. In de winkel weten ze de reden niet. Die kan alleen achterhaald worden door per post een ingevuld formulier op te sturen. Dat heb ik nu inmiddels al twee keer gedaan.

De laatste keer had ik dit geschreven:

“Mijn aanvraag werd in 1e instantie in de winkel afgewezen. Daarop een formulier ingevuld. Afgelopen zaterdag (26-10) werd ik gebeld door Odido. De fout lag -volgens die collega- bij Odido zelf. Er was nl. geen reden om mij af te wijzen. Telefonisch heeft zij de aanvraag opnieuw ingediend en de 4G opgezegd. Daarvan kreeg ik per mail de bevestiging. Maar helaas kort daarna wéér een afwijzing. Ik begreep na contact op 30-10 dat dat met een kredietcheck te maken zou hebben. Maar dat kan ik mij niet voorstellen. Ik heb geen betalingsachterstanden, bij geen enkele instantie. Ik verwacht een goede uitleg bij de vervolgstappen."

Reageer