Skip to main content
Beantwoord

Aanvraag Klik&Klaar

  • 20 december 2024
  • 9 reacties
  • 144 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo,

tot nu toe is het niet gelukt om Klik&Klaar aan te vragen. Ik probeer het al vanaf oktober, maar om mij onbekende redenen wordt de aanvraag steeds geweigerd.

Ik ben hiervoor al meerdere keren aan de lijn geweest met een medewerker. Ook via X een poging ondernomen, en ook in de winkel.

Het grootste probleem is dat ik niet verder kom dan een formulier invullen, waarna ik zou worden gebeld/gemaild/geschreven over de reden van mijn afwijzing.
De eerste keer is dat wel gebeurd. Het zou worden opgelost is mij toen telefonisch verteld, maar helaas: de aanvraag werd opnieuw geweigerd. Dus weer een formulier opsturen , maar daarna is er geen contact met mij geweest.

 

Wat kan ik in vredesnaam nog doen om Klik&Klaar geleverd te krijgen? Ik ben een trouwe klant en heb nog nooit een betalingsachterstand o.i.d. gehad.

Beste antwoord door mmvdk

Teresa van Odido schreef:

@mmvdk Ik heb inmiddels bericht terug en het lijkt er op dat er iets systematisch niet goed gaat. 

Ik heb daarom gelijk een ticket voor je aangemaakt, zodat mijn collega’s dit voor je kunnen oplossen. Hou er wel rekening mee dat de verwerkingstijd hiervoor momenteel op 13 werkdagen staat. 

Ik hoop in ieder geval dat je binnenkort eindelijk kan genieten van Klik&Klaar! 

 

 

Super, dankjewel alvast. Ik hoor het dan t.z.t. Zou fijn zijn als het goed gaat komen.

Bekijk origineel

9 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8748 reacties
  • 20 december 2024

Je kan toch een product gewoon bestellen aan de balie in de winkel. Wat gebeurt er dan? 

Is er volgens de postcode checker wel een mogelijkheid op jouw postcode voor klik en klaar?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 december 2024

Klopt. 
Aanvraag wordt dan geweigerd. In de winkel weten ze de reden niet. Die kan alleen achterhaald worden door per post een ingevuld formulier op te sturen. Dat heb ik nu inmiddels al twee keer gedaan.

De laatste keer had ik dit geschreven:

“Mijn aanvraag werd in 1e instantie in de winkel afgewezen. Daarop een formulier ingevuld. Afgelopen zaterdag (26-10) werd ik gebeld door Odido. De fout lag -volgens die collega- bij Odido zelf. Er was nl. geen reden om mij af te wijzen. Telefonisch heeft zij de aanvraag opnieuw ingediend en de 4G opgezegd. Daarvan kreeg ik per mail de bevestiging. Maar helaas kort daarna wéér een afwijzing. Ik begreep na contact op 30-10 dat dat met een kredietcheck te maken zou hebben. Maar dat kan ik mij niet voorstellen. Ik heb geen betalingsachterstanden, bij geen enkele instantie. Ik verwacht een goede uitleg bij de vervolgstappen."


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2202 reacties
  • 22 december 2024

Hoi ​@mmvdk, ik wil dit graag achterhalen! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 december 2024
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@mmvdk, ik wil dit graag achterhalen! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

Hoi ​@Ishana van Odido , ik heb de gegevens aangevuld.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 30 december 2024

@mmvdk Heel erg bedankt! 

Ik ben meteen gaan kijken. Echter kan ik zelf niet bij de ingevulde formulieren. Ik heb daarom meteen gemaild naar de afdeling die hier wel over gaat om de status en meer informatie te achterhalen. Zodra ik hier een terugkoppeling van krijg, laat ik het jou ook meteen weten. 

Mocht ik in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen, laat je het mij dan weten? Ik sta altijd paraat om verder te helpen! 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 30 december 2024

@mmvdk Ik heb inmiddels bericht terug en het lijkt er op dat er iets systematisch niet goed gaat. 

Ik heb daarom gelijk een ticket voor je aangemaakt, zodat mijn collega’s dit voor je kunnen oplossen. Hou er wel rekening mee dat de verwerkingstijd hiervoor momenteel op 13 werkdagen staat. 

Ik hoop in ieder geval dat je binnenkort eindelijk kan genieten van Klik&Klaar! 

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 31 december 2024
Teresa van Odido schreef:

@mmvdk Ik heb inmiddels bericht terug en het lijkt er op dat er iets systematisch niet goed gaat. 

Ik heb daarom gelijk een ticket voor je aangemaakt, zodat mijn collega’s dit voor je kunnen oplossen. Hou er wel rekening mee dat de verwerkingstijd hiervoor momenteel op 13 werkdagen staat. 

Ik hoop in ieder geval dat je binnenkort eindelijk kan genieten van Klik&Klaar! 

 

 

Super, dankjewel alvast. Ik hoor het dan t.z.t. Zou fijn zijn als het goed gaat komen.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 1 januari 2025

@mmvdk Heel graag gedaan natuurlijk en jij vooral bedankt voor je begrip en geduld! 😊


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 januari 2025

Even checken of er al een update is...


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen