Skip to main content

2 keer opzegmail Klik en Klaar plus misleiding winkel

• 8 januari 2025
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Beste Odido,

Het lijkt allemaal niet van een leien dakje te gaan.

Ik heb tijdens de 14 dagen opgezegd namelijk Odido klik en klaar en nu krijg ik twee verschillende opzegmails. Vandaag eentje en afgelopen 6 januari. Waarom 2 verschillende opzegmails? Kijk aub even mee iemand van Odido.

Nog het volgende:

Tevens vind ik de manier van zaken doen beneden alle peil. Ik heb meerdere malen bevestigd gekregen in de winkel van Heerlen dat de 14 dagen als ik niet tevreden was ik het product kon terug sturen en geen enkele kosten moest betalen tijdens de 14 dagen periode. Daarna heb ik het online besteld. Dit is nu wel het geval. Als dit niet wordt opgepakt ga ik melding maken bij het ACM van misleidende zaken middels Odido of andere stappen ondernemen.

Uitgelichte reactie

8 januari 2025

De moderators zijn al naar huis. Je hebt al een ander topic open over hetzelfde onderwerp. Daarom zullen ze deze waarschijnlijk weer sluiten.

3 reacties

• Auteur
  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 8 januari 2025

Kan iemand reageren van Odido?

Danku

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8726 reacties
  • 8 januari 2025

De moderators zijn al naar huis. Je hebt al een ander topic open over hetzelfde onderwerp. Daarom zullen ze deze waarschijnlijk weer sluiten.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 9 januari 2025
eric schreef:

Maar nog geen enkele inhoudelijke reactie over de inhoudelijke “misleiding”. 2 dagen verder and counting…

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen