Skip to main content
10000 Topics
Zit ik tot in de eeuwigheid vast aan een kapot Klik & Klaar abonnement?
Hoi allemaal, Ik wil hier geen rant houden over de lange wachttijden of bureaucratie, ik ben op zoek naar een oplossing voor mijn probleem. Ik heb een Klik&Klaar ontvangen die niet werkt (097 nummer eindigt op 91), maar ik kan het abonnement niet meer opzeggen via de klantenservice door een fout in de Odido administratie. Kunnen jullie mij helpen? Afgelopen vrijdag 13-6 heb ik een Klik&Klaar modem opgehaald in de Odido winkel. Thuis aangesloten maar helaas bleef het blauwe 5g lampje knipperen. Jammer, geen internet! Dan maar contact opnemen met de helpdesk, de tijdlijn was ongeveer zo: Bellen met Odido support. Medewerker geeft aan dat de sim niet geactiveerd is en dat ik hem moet laten activeren in de winkel. Naar de winkel. De medewerker geeft aan dat ik de oude moet opzeggen en terugsturen, ze geeft me een nieuwe Klik en Klaar met een nieuw contract. Opzeggen van de oude die niet werkt moet telefonisch. Bellen met Odido support voor opzeggen oude contract. Eerstelijns medewerker geeft aan dat de “SIM kaart niet bestaat”, er is iets mis, ik wordt overgeschakeld Tweedelijns medewerker geeft hetzelfde aan, ‘Ik kan het natuurlijk niet opzeggen als hij niet bestaat!’. Ik wordt overgeschakeld. Derdelijns medewerker zoekt in allerlei systemen, veel gemopper. ‘Hoe is het mogelijk.’, ‘Wat een chaos’. Hij geeft aan dat de simkaart in systemen mist, de abonnement niet in het betaalsysteem staat en nog wat zaken. Hij zegt dat hij een ticket maakt voor de technische dienst maar dat ik niet op de hoogte gehouden kan worden. ‘God zegene de greep dat dit rommeltje wordt opgeruimd’ werd er ongeveer gezegd. Het abonnement staat wel in Mijn Odido en ik heb wel een contract ontvangen. Ik ben bang dat ik hier óf nooit meer iets van hoor en dan over x jaar een aanmaning krijg, óf pas na 15 dagen te horen krijg dat ze alles in alle systemen hebben gezet en dat ik dan niet meer kostenloos dit abonnement kan opzeggen. Voor de duidelijkheid: ik heb dus geen minuut internet gehad van het oude modem. Kan iemand mij op de hoogte houden van de status van het ticket? Checken of het ticket überhaupt is aangemaakt? Kan ik via email opzeggen zodat ik in ieder geval zwart op wit heb dat ik er vanaf wil vóór de opzegtermijn? Alvast bedankt! Guus
Help, kan geen installatieafspraak maken.
Ik wil via collectief consumentenbond overstappen van Ziggo naar Odido. En heb mij afgelopen zaterdag 14 juni opgegeven. Gisteren heb ik mijn abonnementsaanvraag gekoppeld aan mijn reeds bestaande odido account omdat ik in 2023-2024 reeds glasvezelinternet van odido heb gehad. Ik heb nu twee problemen. op mijn odido, als ik kies voor “status bestelling (https://www.odido.nl/my/internet-status)”dan krijg ik na een time out: “Oops! Hier ging iets mis. We kunnen je bestelling op dit moment niet laten zien. Heb je net je abonnement toegevoegd aan je account? We zetten het zo snel mogelijk in ons systeem. Probeer het later nog eens.” Als ik een installatieafspraak wil maken via de emaillink naar https://odf.eu1.zappter.com/app/ …..etc dan kan ik wel tijdvensters kiezen, maar als ik er een kies keer ik daarna steeds terug in het keuzemenu en is het eerder gekozen tijdvenster verdwenen. Ik krijg ook geen bevestiging van een gemaakt afspraak. Dit gaat ook mis als ik de ad blocker uitschakel of een andere browser of mijn smartphone gebruik. Zo ben ik nu al 5 tijdvensters kwijt rond mijn beoogde installatiedatum op 17 juli2025, die ik dus ook niet opnieuw kan kiezen. wat gaat hier mis? Verder heeft ziggo mij ook een bericht gestuurd over een contractbeëindiging. in mijn ziggo Datum aanvraag 17-06-2025 Ingangsdatum 17-07-2025 Betekent dit dat Ziggo mijn internet op 17 juli afsluit? Kortom, dit proces begint niet goed zo, hopelijk kan een moderator checken wat hier fout gaat?
Instabiele WIFI, geen connectie google chromecast
Ik ben sinds maart overgestap naar Odido, echter is mijn thuisnetwerk sindsdien nog niet stabiel. Het super wifi punt kreeg geen verbinding. Vorige week heb ik meer dan een uur gesproken en uiteindelijk met de technische afdeling kreeg ik het super wifi punt aan de praat. De dag daarna ben ik nog terug gebeld om te controleren of dit nog werkte en dit was nog stabiel. Helaas was het super wifi punt in de avond de connectie kwijt. Ik had gehoopt met het super wifi punt dat alles stabieler werd, want mijn google chromecasts krijgen geen verbinding of zelden. Chromecasts (gen 2) 3+jaar oud gekocht. Ook als ik iets wil casten op mijn smart tv (philips 2022) gaat dit ongeveer tot 5 minuten goed en daarna is die de connectie kwijt op de chromecast (youtub/netfix e.d. werkt wel) Naast de chromecast is de wifi verbinding met een laptop ook instabiel en valt die vaak weg en met mijn Homey apparaat ook. Dit gaat in fases , lange tijd goed(aantal dagen) en dan in een korte tijd veel connectie verlies. Odido geeft in het ene gesprek dat mijn switchs een probleem kunnen zijn en in een ander gesprek met de technische afdeling geven ze aan dat dit geen probleem zou moeten zijn. De modem is gereset en anders ingesteld door Odido, alleen nog geen connectie mogelijk met mijn chromecast en de instabiele verbinding gaan we ervaren deze week. Hopelijk kan iemand een oplossing hebben zodat de super wifi punt werkt en de wifi stabiel blijft.

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen