Hi! Ik probeerde op de dekkingskaartpagina op de website van Odido een melding in te dienen, maar tot mijn verbazing constateerde ik dat de pagina niet mobile friendly is. Mijn suggestie is of dit in de toekomst opgepakt kan worden.
Hoi @JornBV, bedankt voor het indienen van een suggestie. Wat is er niet mobile friendly aan? Als ik de pagina zo bekijk, is deze behoorlijk responsive (mobielvriendelijk), alleen lijnt de dekkingskaart niet goed uit, maar dat komt doordat deze niet aan onze kant geïmplementeerd is. Of doel je op iets anders?
Nieuw→Afgerond
Een adres zoeken werkt via mobiel niet en het kaartje is ook bijna onbruikbaar. Het is dus onmogelijk om een melding te maken via mobiel.
Een adres zoeken werkt via mobiel niet en het kaartje is ook bijna onbruikbaar. Het is dus onmogelijk om een melding te maken via mobiel.
Hoi @JornBV, bedankt voor het indienen van een suggestie. Wat is er niet mobile friendly aan? Als ik de pagina zo bekijk, is deze behoorlijk responsive (mobielvriendelijk), alleen lijnt de dekkingskaart niet goed uit, maar dat komt doordat deze niet aan onze kant geïmplementeerd is. Of doel je op iets anders?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.