tv bevriest na een paar seconden


Beste Leden,

Graag wil ik even iets met jullie delen wellicht is dit probleem bij sommige nog niet bekend.

vorig jaar feb 2023 hadden wij internet en tv bij t mobile afgenomen.

Na dat wij de heleboel hebben geïnstalleerd kregen wij met de tv problemen aangezien het beeld naar een paar seconden aan het bevriezen was.

Verschillende soorten utp kabels geprobeerd, nieuw router opgestuurd, en een nieuwe t mobile tv kastje 

helaas was dit het probleem ook niet.

nu hebben wij een t-50 router+een switch + een deco TP link. 3 van die kleine torentjes.

Ik had de helpdesk gebeld van Tp link en het probleem uitgelegd. (omdat odido en guidion het niet meer wist)

Aan de deco Tp link komen 2 aansluitingen utp kabels uit en die hadden wij in de t50 gedrukt waar door hij een loop gaat maken en gaat storen op tv.

conclusie ( 1 kabel van de TP link gaat naar de T50 en de andere kabel van de TP link moet in de switch gedrukt worden) en het probleem is verholpen.

als je op de eerst verdieping en de zolder ook een tp link heb staan bedraad dan moeten die samen in d e switch gedrukt worden anders krijg je hetzelfde probleem terug.

dit wou ik even met jullie delen.

 

Dank voor het delen @Erik2024 Maar topic hoort niet in de wensen groep! 🫣😂 


NieuwAfgerond

Dit is geen wens of suggestie. Maak een regulier topic aan en plaats die in de juiste sub-categorie.