Skip to main content

graag zou ik willen weten waarom Ik geen tv met de app kan kijken als ik op een ander adres ben 

Tja anders hoeft niemand meer een abonnement te nemen als je overal kan kijken.

Er is eventueel wel een oplossing ​@arno 61 Ik heb een HDMI Kabel gekocht.TV kijken op laptop en of iPad/GSm gaat wel. Sluit het kabeltje aan op je apparaat en de andere kant op de TV en je kan overal in EUROPA genieten. Er is erg veel keus van €11,- tot €50,- geheel naar je wens. ‘streamen is het toverwoord 😂👍

USB C naar HDMI Kabel - Premium Kwaliteit - USB-C naar HDMI 4K Ultra HD

kan Tom meschien zijn domme gezegde achter wege laten jij weet blijkbaar niet waar je het over heb 

en cristien ik moet een app kunnen gebruiken zonder kabeltje te moeten kopen 

en cristien ik moet een app kunnen gebruiken zonder kabeltje te moeten kopen 

Dat gaat nu eenmaal niet op een ander adres dan je eigen huis. Je zit dan niet op het Odido netwerk.

Het kan wel op je Telefoon/ipad/laptop 

Ik kan wel via de Ziggo app kijken maar ook niet op tv zonder streaming. Volgens mij kan dat nergens.

kan Tom meschien zijn domme gezegde achter wege laten jij weet blijkbaar niet waar je het over heb 

Wat is daar dom aan? Beetje respect graag

Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom? 🤣

dat wil Ik jou wel laten weten jij bent echt niet slim 👎 anders had jij wel geweten wat er niet goed is.

NieuwNiet mogelijk