Skip to main content

Sinds afgelopen donderdag geen internet en Tv, meer want Huawei converter Los knippert.

Het zou handig zijn aan de hand van je ticket nummer status in kan zien via jullie website.

Bijvoorbeeld:

  1. In behandeling bij back office Odido 
  2. Vanuit online afstand systeem signaalwaardes uitgelezen van klant, deze is niet goed meer vervolg actie netwerkbeheerder informeren en z.s.m op laten pakken.
  3. netwerkbeheerder is geïnformeerd / klant wordt volgende werkdag gebeld.
  4. terugkoppeling gehad van netwerkbeheerder afspraak staat gepland…..
  5. netwerkbeheerder heeft oorzaak / bezig met herstellen.
  6. Herstel door netwerkbeheerder is succesvol afgerond op …. en telefonisch contact gezocht met klant en compensatie genoteerd ter waarde €…
  7. Deze ticket sluiten nadat klant juiste compensatie heeft gekregen ter waarde €…
  8. klant heeft een factuur met compensatie gekregen
  9. ticket gesloten 

 

 

 

Geen reactie