Skip to main content
Niet mogelijk

status ticket

  • 13 oktober 2024
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Sinds afgelopen donderdag geen internet en Tv, meer want Huawei converter Los knippert.

Het zou handig zijn aan de hand van je ticket nummer status in kan zien via jullie website.

Bijvoorbeeld:

  1. In behandeling bij back office Odido 
  2. Vanuit online afstand systeem signaalwaardes uitgelezen van klant, deze is niet goed meer vervolg actie netwerkbeheerder informeren en z.s.m op laten pakken.
  3. netwerkbeheerder is geïnformeerd / klant wordt volgende werkdag gebeld.
  4. terugkoppeling gehad van netwerkbeheerder afspraak staat gepland…..
  5. netwerkbeheerder heeft oorzaak / bezig met herstellen.
  6. Herstel door netwerkbeheerder is succesvol afgerond op …. en telefonisch contact gezocht met klant en compensatie genoteerd ter waarde €…
  7. Deze ticket sluiten nadat klant juiste compensatie heeft gekregen ter waarde €…
  8. klant heeft een factuur met compensatie gekregen
  9. ticket gesloten 

 

 

 

This topic has been closed for comments

2 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 20 maart 2025

Hi ​@meedenkertje078, goed idee! Voor nu echter niet mogelijk. Updates kun je wel uitvragen bij Odido Service. 


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 20 maart 2025
NieuwNiet mogelijk

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen