Skip to main content
Nieuw

Opdringerige verkoop aan de deur

Eerder is bij ons in de straat glasvezel aangelegd door Open Dutch Fiber. Er werd duidelijk aangegeven dat de aanleg niet betekent dat ik over zou moeten stappen naar een andere aanbieder. Enige tijd later is ook de aansluiting in huis gerealiseerd. 

Na enige tijd verscheen er een verkoper aan de deur van Odido die aangaf dat het tijd werd om de overstap te regelen naar Odido. Er was weinig ruimte voor een weerwoord. Hij gaf aan dat het door de overheid was vastgelegd dat iedere inwoner van Nederland moest worden aangesloten op glasvezel. Met hele duidelijke bewoordingen heb ik moeten aangeven dat ik geen interesse had. Aan dit gesprek hield ik een onprettig gevoel over, en mijn bereidheid om in de toekomst überhaupt Odido als aanbieder te overwegen was tot nul gedaald. 

Vandaag stond wederom een monteur onaangekondigd aan de deur die de ‘activatie en installatie van het glasvezelnetwerk’ kwam regelen. Ik was niet thuis, maar gelukkig was mijn vrouw van het eerder contact met Odido op de hoogte. De boodschap werd namelijk op zo’n manier gebracht dat het leek alsof alles al van te voren was afgestemd.

Deze manier van nieuwe klanten vinden is erg schadelijk voor het imago van jullie bedrijf. Hopelijk kunnen jullie er intern voor zorgen dat processen voor het vinden van nieuwe klanten in positieve zin verbeteren. 

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen