''We laten graag zien dat het anders kan, menselijker'', zo begon de commercial toen T-Mobile en Tele2 samengevoegd werden tot Odido. Mijn tip zou zijn om deze advertenties en beloftes niet meer te doen, want ze worden niet nagekomen. Ik ligt hier toe waarom ik Odido totaal niet menselijk vind en wat mijn tip/idee zou zijn voor Odido:
- Meer dan 30+ minuten (soms zelfs 60+ min) in de wacht staan om überhaupt iemand te spreken = Niet goed bereikbaar
- Medewerkers komen hun afspraken niet na (totaal geen communicatie, klant moet er zelf erachteraan) en willen niks voor je betekenen. Het moet allemaal snel.
- Problemen worden niet opgelost.
Ik denk oprecht dat Odido de plank misslaat en gewoon een nog slechtere naam heeft gekregen dan T-Mobile. Tik voor de grap even ''Odido problemen' op Tiktok.… of lees de Trustpilot. Mijn wens en idee zou dan ook zijn om het roer om te gaan slaan & volledig in te gaan inzetten op een GOEDE en beschikbare klantenservice als bedrijf. Als Odido dit niet gaat doen, vrees ik het ergste. Jullie concurrentie laat zien dat het anders en beter kan, KPN bijv. nog nooit problemen gehad. Als mijn problemen niet opgelost worden ga ik dan ook per direct weer terug.
Geen reactie
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.