Skip to main content

Wat kun je doen wanneer de netwerkbeheerder het probleem niet oppakt? Al 1,5 week geen internet 

Beste @Malti Ramdharie Een dubbel onderwerp over hetzelfde onderwerp is niet toegestaan.

Klik hier om je topic te vinden. 

Het ging steeds mis bij het indienen dus ik was mij niet bewust van de doublure. Wellicht gewoon de vraag beantwoorden? 

ik neem aan dat je al gebeld hebt met de helpdesk, waarom pakken ze je probleem niet op?

Natuurlijk, elke dag, inclusief klacht neergelegd. Zij zeggen niets te kunnen doen, maar dat de netbeheerder aan de slag moet 

maar dan is je probleem toch gewoon opgepakt?! er kan helaas wat tijd overheen gaan, wellicht is het een moeilijk probleem en moet er gegraven worden. En vervelend dat het lang duurt, dat kan ik me voorstellen. Maar soms zit het tegen.

Anders even een prepaid Odido sim kopen en dan kun je unlimted data krijgen om toch iets te kunnen op internet.

Lees mijn post. Het probleem is niet verholpen. Dus ik zoek tips hoe ik het kan vlottrekken. Ik begrijp je ‘?!’ dan ook niet zo goed. Fijn dat het is opgepakt, maar het is niet opgelost. Per saldo heb ik geen internet waar ik wel netjes voor betaal. 

Dit is geen idee en je hebt al een ander topic gestart. Dit is niet de bedoeling op het forum en zal niet leiden tot een snellere oplossing door de netbeheerder. 

Lees mijn post. Het probleem is niet verholpen. Dus ik zoek tips hoe ik het kan vlottrekken. Ik begrijp je ‘?!’ dan ook niet zo goed. Fijn dat het is opgepakt, maar het is niet opgelost. Per saldo heb ik geen internet waar ik wel netjes voor betaal. 

ik zou zeggen, lees die van mij ook eens goed.

ik zou zeggen, lees die van mij ook eens goed.

Die heb ik zeker gelezen, maar de post ging over de netwerkbeheerder. Daar heb ik geen oplossing voor gevonden. Je draagt een oplossing aan, wat ik zeer waardeer,

Dit is geen wens of suggestie, daarom zet ik dit Idee op slot. Je kunt een topic aanmaken op onze reguliere Community via: https://community.odido.nl/topic/new. Veel succes! 

NieuwNiet mogelijk