Skip to main content
Voor nu geparkeerd

Meer info in de EPG

• 26 februari 2025
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken
  • Hakuin

• Doet lekker mee
  • 19 reacties

Hoi,

Maak nu een tijdje gebruik van Odido, Glasvezel met van alles er bij, waaronder ook TV (we komen van Ziggo).
Opzicht niet veel klachten dus dat is positief.

Nu zit mij (en mijn familie) iets dwars en dat is de informatie betreffende de programma’s.
Misschien zijn we gewoon verwend, maar waarom zo weinig info bij bijvoorbeeld een film of een serie, het liefst in het Engels maar goed.
Ik mis bijvoorbeeld een jaartal of namen van acteurs, ja je kunt zeggen zoek het even op bij bijvoorbeeld IMDB, maar een titel van een film is niet altijd correct en soms ben je gewoon lui, al zou een linkje in de beschrijving naar bijvoorbeeld IMDB niet een slecht idee zijn.

Ik heb nog wel een paar andere dingen die waarbij ik denk dat kan beter, maar zal wel binnenkort even andere topics aan maken.

Mvg,

Willem

Uitgelichte reactie

12 juni 2025

NieuwVoor nu geparkeerd

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 12 juni 2025
NieuwVoor nu geparkeerd

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 12 juni 2025

@mrwjca Dankjewel voor het aandragen van jouw idee! 😀

Extra informatie is altijd fijn. Helemaal mee eens! Ik ben direct naar het TV Team gesneld met de vraag of dit mogelijk is. Voor nu nog niet, maar weet dat hier aan wordt gedacht. Als er meer bekend is, deel ik het uiteraard meteen in dit topic. 

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 19 reacties
  • 25 juni 2025

we hebben gemerkt dat er wel verbeteringen zijn, maar hoe meer hoe beter zeg ik dan altijd maar.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen