Skip to main content
Niet mogelijk

Maandelijks opzegbaar abonnement Vast/Mobiel

  • 27 november 2023
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

stefan.1997

Na de fusie van het vroegere T-Mobile en Tele2 deden de bedrijven een aantal beloftes om de ACM en consumenten gerust te stellen. Een van die beloften was het maandelijks opzegbaar maken van zowel vaste als mobiele abonnementen. Dit al dan niet tegen meerprijs. 

In plaats van de belofte in te lossen verdween er afgelopen september nog een optie voor maandelijks opzegbare abonnementen. Tele2 bood namelijk wel maandelijks opzegbare abonnementen aan. Nu kun je alleen nog bij Ben zo’n abonnement afsluiten. Maar zoals iedereen weet, Ging Tele2 op in Odido
 

Ik wil de vrijheid om mijn abonnement op te kunnen zeggen wanneer ik dat wil. Ook vind ik dat Odido de oude belofte moet inlossen, ook al bestaan Tele2 en T-Mobile niet meer. 

This topic has been closed for comments

2 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik snap je sentiment, maar met de overgang en rebranding naar Odido zijn de oude beloften van 4, 5 jaar geleden niet meer geldend. Op zich heb je een fair point en ik juich maandelijks opzegbare, mobiele abonnementen zeker toe, maar voor Fixed heeft dat geen enkel nut en is het onmogelijk lucratief te maken met alle bijkomende kosten die providers maken voor aansluiten en lijnhuur.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
NieuwNiet mogelijk

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen