Klacht reparatie kabelbreuk gesteggel tussen Odido & KPN


Sinds maandag 22 april in de ochtend heb ik geen internet meer daar KPN een breuk heeft veroorzaakt tijdens het aanleggen van glasvezel. Sinds maandag ben ik al bezig met bellen naar jullie, naar de KPN en iedereen verwijst mij weer door naar elkaar want schuld KPN, want schuld Odido die de kabel niet diep genoeg heeft gelegd.

Dan is het weer dat de order bij Dutch Fiber ligt. Dutch Fiber die zegt dat er nog geen order is (gister). Vanmorgen weer meermaals contact en verwijst Dutch Fiber mij naar de aannemer. Aannemer die zegt geen order te hebben. 

KPN die zegt dat Odido collega's weer elkaar tegenspreken: order moet via email, order moet telefonisch. Al met al mijn laatste gesprek om te vragen naar een klachten bureau/collega. Nee die bestaat niet. En als ik u verhaal hoor dan kan het nog dagen duren want glasvezel ligt er niet zomaar en wat ik dan denk dat dit zomaar gemaakt is?!?! Woest. En dat ben ik zelden.

Ik zit nu al 2,5 dag ZONDER internet. Ik ben het hele vinger gewijs naar elkaar spuug zat!! Ik als klant ben hier de dupe van. Wanneer een hele wijk zonder internet zit is dit ook binnen paar uur gefixed. Odido gaat er maar voor zorgen dat IK nu prio nr 1 ben. Dit kost mij vrije dagen (thuis werkend) en zit mijn kind in zijn examen tijd!!!! 

 

Dit is een klacht en verwacht ik als klant dat dit ook zodanig opgepakt zal worden!!

Geen reactie