Skip to main content
Afgerond

contrastrijke kleuren gebruiken in tv gids van odido tv app

• 15 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Ik heb overstap gemaakt van XS4ALL naar odido. Bij de tv gids ervaar ik dat het kleurgebruik van odido minder contrast-rijk is, waardoor de leesbaarheid onder de maat is. Is het mogelijk om zelf de kleuren van de tvgids in te stellen, want ik wil graag weer contrastrijke kleuren en niet de huidige grijzige tinten.

3 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 20 maart 2025

Hi ​@Erik Aarssen, het is niet mogelijk om zelf de kleuren in te stellen. In de tussentijd hebben we wel al wat aanpassingen doorgevoerd om de leesbaarheid te verbeteren. Is het momenteel voor jou beter?

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 20 maart 2025
NieuwAfgerond

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 maart 2025

Hi ​@demi de boer, ja ik zie dat er wat aanpassingen zijn gemaakt. Helaas worden er nog steeds alleen maar lichte tinten (grijs en wit) gebruikt. Betekent voor mij dat de leesbaarheid slechts marginaal verbeterd is.

NB ik zie wel op meer plekken dat er een trend is naar deze minimalistische stijl, dus heel modern! En ik kan dat gewoon wat minder waarderen. Een wijziging naar gebruik van contrasterende kleuren (zoals in het logo van Odido!) zou ik echt van harte toejuichen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen