Bug in Apple TV-app


Als je in de Apple TV-app een kanaal selecteert van een zender, dan crasht de app eruit. Omdat bij het opnieuw opstarten van de app hij gelijk dezelfde zender probeert te openen blijft hij eruit crashen. Om de app weer te kunnen gebruiken moet je de app verwijderen, inclusief data, en dan weer opnieuw inloggen met Odido-codes. 
Waarschijnlijk treedt er een unhandled exception op als je een zender kiest waar je geen abonnement voor hebt, die de app laat crashen omdat hij unhandled is.

Stappen om het probleem te reproduceren:

  • Login met een account dat geen toegang heeft tot Ziggo
  • Selecteer een Ziggo-zender

Verwacht gedrag: Een melding die aangeeft dat je de zender niet kunt kijken omdat je er abonnement voor heb.

Wat er nu gebeurt: De app crasht en blijft crashen bij het opnieuw opstarten.

Als je in de Apple TV-app een kanaal selecteert van een zender, dan crasht de app eruit. Omdat bij het opnieuw opstarten van de app hij gelijk dezelfde zender probeert te openen blijft hij eruit crashen. Om de app weer te kunnen gebruiken moet je de app verwijderen, inclusief data, en dan weer opnieuw inloggen met Odido-codes. 
Waarschijnlijk treedt er een unhandled exception op als je een zender kiest waar je geen abonnement voor hebt, die de app laat crashen omdat hij unhandled is.

Stappen om het probleem te reproduceren:

  • Login met een account dat geen toegang heeft tot Ziggo
  • Selecteer een Ziggo-zender

Verwacht gedrag: Een melding die aangeeft dat je de zender niet kunt kijken omdat je er abonnement voor heb.

Wat er nu gebeurt: De app crasht en blijft crashen bij het opnieuw opstarten.

Ik heb hetzelfde probleem maar zal iets duidelijker omschrijven:

 

ik zat vast in favorieten zenderlijst, als ik deze wil wijzen moest ik normaal pijltje naar rechts drukken voor de zenderlijst en favorieten lijst. Wanneer je dit nu uitvoert crasht de app van ODIDO. 

 

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd maar dit lost bij mij het probleem niet op helaas. 
 

de LG app werkt ook voor geen meter dus ik zit nu zonder tv, aangezien ik geen tv kastje heb. 


@Jellos Sinds tvOS 17.2 zit op een aantal plekken in de app een hardnekkige bug die ervoor zorgt dat de app crasht. Dit is bekend en er wordt (al een tijdje) aan gewerkt. De voortgang kun je in dit topic volgen:

 


NieuwAfgerond

Apple TV - T-mobile TV app crash na update naar tvOS 16.5 | Odido community