Ben benieuwd of Odido dit aan durft?.


beste,

ik denk dat jullie et zo goed als ik weten dat de bedenktijd al over is zodra de monteur komt installeren?.

Er zijn zo onnoemelijk veel klachten en je verschuilt je als bedrijf achter de mogelijkheid om e.e.a binnen 30 dagen op te lossen wat natuurlijk absoluut niet acceptabel is voor nieuwe klanten( én bestaande uiteraard !).

Als je als bedrijf nu durft te zeggen dat als de installatie niet binnen één weer gerealiseerd is je kosteloos op mag zeggen DAN HEB JE LEF !!.

Ik vrees dat ik de komende maand dus zónder internet én TV zit omdat er zo gigantisch veel problemen opgelost moeten worden en die pas in het begin van dit klotetraject zit pas PS  aan het eind geholpen zal worden?.

Ik zal noodgedwongen dit jaar uitzitten maar daarna netjes alle accounts opzeggen en overstappen naar een provider welke wél doet wat het beloofd via de media !.

*wél een pluim voor de mensen van de klantenservice welke mij zeer netjes te woord hebben gestaan maar óók geen oplossing aan kunnen dragen gewoonweg omdat die er op korte termijn gewoon niet is.

 

Vriendelijke groet,

een ontevreden Robert van Lierop

Hallo @robertvanlierop 

Je contract gaat pas in nadat de Guidion monteur is langsgeweest en een werkende installatie heeft achtergelaten, daarna start je bedenktijd van 14 dagen.


Dank hiervoor. 

Fijne avond.


NieuwAfgerond