Beeldscherm uit bij radio afspelen met interactieve mediabox


Goedendag,

Gisteren heb ik de nieuwe mediabox ontvangen. Het installeren was een fluitje van een cent.Gelijk even naar alle moghelijkheden gekeken en ja, ik heb 2 suggesties (wensen).

1: Er zou een mogelijkheid op moeten zitten om het beeldscherm uit te zetten als ik radio luister. Een logo van de zender of de verspringende odido screensaver vind ik erg hinderlijk. Ik ben op zoek geweest maar volgens mij zit deze optie er nu niet op. Dit was wel het geval met de ontvanger van mijn  vorige provider. Ik hoor graag of dat mogelijk is.

2: Als ik schakel naar een ander net door de op de cijfertoetsen te drukken komt er rechts onder in beeld de hinderlijke melding “Druk op links voor uitleg hoe je de Odido TV moet bedienen”. Inmiddels weet ik dit wel. Het zou fijn zijn als deze melding uitgeschakeld kan worden.

Gr, Wim

Je kunt het beeld uitschakelen als je een extern audio apparaat gebruikt zoals een bluetooth speaker, maar ik snap en hoor je voorstel. Ik zet dit door naar ons TV-team.


NieuwIdee in onderzoek

NieuwIdee in onderzoek


 

graag wil ik mijn tv scherm uitzetten en niet continu naar het woord “ODIDO” te kijken

dank je als dit wordt opgelost