Beste,
Begin van deze maand heb ik het restbedrag van mijn telefoon afbetaald om mijn BKR registratie te wissen i.v.m. een hypotheek aanvraag, dit was precies op de dag dat T-Mobile over ging naar Odido.
Bij het betalen kreeg ik een foutmelding:
“Betaalverzoek is niet valide, neem contact op met de salesdesk”
Het geld is wel afgeschreven van mijn rekening, maar in mijn account nog niet en de BKR is ook nog steeds actief.
Nu heb ik, na contact te hebben gehad met een medewerker, gemaild naar XXXX, waar volgens Odido binnen 2 werkdagen op word gereageerd. Inmiddels zijn we ruim twee weken verder en heb ik meerdere malen gebeld om te vragen wat de status is. Daar word ik zover mogelijk voor de medewerker geholpen en worden er meerdere meldingen gemaakt bij de juiste afdeling. Echter heb ik nu nog steeds niks vernomen en begint de tijd toch wel een beetje te dringen.
Zijn er nog meerdere mogelijkheden om dit te kunnen versnellen? Het lijkt me niet al te ingewikkeld om een betaling op te zoeken a.d.h.v. de gegevens die ik heb verstrekt.
Ik wil nog wel een keer bellen, maar sta toch elke keer bijna een uur in de wachtkamer voordat ik een medewerker aan de telefoon krijg, die mij uiteindelijk geen uitsluitsel kan geven.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Peter
Moderator edit: dit e-mailadres wordt niet langer gebruikt en is daarom verwijderd.
Gebruik altijd het contactformulier wanneer je een vraag hebt die anderzijds niet beantwoord kan worden: Odido Service is er voor je | Odido.