Why am i getting charged again after canceling mobile subscription in November? I have canceled my contract and paid for it once? Why are you trying to charge again? How many times should I pay for the cancelation?
The customer number is [changed by moderator, please do not post private information publicly]
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hello @Andih, welcome to our Community! I'd like to get to the bottom of this for you. Could you fill in your phone number, zip code + house number, date of birth and the last 4 digits of the bank account number known to us in your profile? Then I can check your subscription right away!
Hello @Andih, welcome to our Community! I'd like to get to the bottom of this for you. Could you fill in your phone number, zip code + house number, date of birth and the last 4 digits of the bank account number known to us in your profile? Then I can check your subscription right away!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.