Beantwoord

Weer dubbel factuur

  • 22 June 2024
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 18 reacties

Wederom heeft mijn moeder een dubbele factuur gekregen.Haar klantnmr begint met BTX.... staat in mijn profiel. Ik begin dit een beetje zat te raken, dit is nu de 3e keer. Onderaan zie je dat er dat er ook voor basic internet een factuur gestuurd word, ze heeft alleen die van 100mb. Graag dit oplossen aub, elke maand weer hoofdpijn door dit gedoe. Als dit zo blijft doorgaan dan gaat ze overstappen naar een ander provider zodra de contract afloopt.Ik heb geen zin om elke maand weer een topic te plaatsen. Het is heel simpel, ze heeft maar 1 abbonement, namelijk die van 100mb , die basic internet hoort er niet bij, sinds zij de abbo heeft verlengd alleen maar gedoe. Nu weer €60 betalen terwijl zij eigenlijk €25 voor de eerste 6 maanden, we zijn 3 maanden verder sinds verlening en krijgt alleen maar dubbel factuur. Aub los het op, alvast bedankt!

 

 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 22 June 2024, 11:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Dubbel topic, vandaar dit topic gesloten. Zie: