Beste mensen,
Vandaag heb ik iets meegemaakt wat ik nog bij geen enkel bedrijf heb meegemaakt.
Ik heb in november mijn contract verlengd. Mijn factuur is binnen en tot mijn verbazing komt het bedrag niet overeen met mijn nieuw contract. Ik heb besloten om even te bellen en te vragen hoe dat nou komt en of ze dat willen nakijken.
In eerste instantie kreeg ik een mevrouw aan de lijn die met een vaag verhaal kwam over dat ik op T-Mobile tarief zat of iets dergelijks. Dat kan helemaal niet en dat heb ik haar dus ook verteld waardoor ze mij vervolgens naar een collega doorverbond. Deze collega, genaamd Shrristi (haar naam had ik gevraagd), hielp me in eerste instantie goed. Ze gaf aan dat het abonnement niet direct in is gegaan nadat mijn oude abonnement was afgelopen. Dat betekend dat ik die dagen daar tussenin nog extra geld had betaald. Kortom ze zei dat ik op mijn volgende factuur een bedrag van 37,11 euro gecompenseerd zou worden. Ik vroeg haar of ze dit via de mail wou bevestigen. Zij gaf aan dat ze dat zou doen. Daarna vroeg ik haar welk bedrag ik in de toekomst zou gaan betalen. Ik wilde graag zeker weten dat ik het juiste bedrag zou betalen. Toen gaf ze aan dat ze me even in de wacht zou zetten en zo bij me terug zou komen. Na een 15 a 20 minuten begreep ik dat ze dit expres deed en mij niet te woord wou staan. Ik bleef de muziek maar horen en er was geen gehoor meer waarna ik besloot om op te leggen.
Ik heb daarna teruggebeld en kreeg toevallig dezelfde mevrouw van mijn vorige gesprek ook aan de lijn (dus niet Shrristi maar de eerste mevrouw). Ik gaf bij haar aan dat ik schandalig ben behandeld door haar collega Shrristi en of ze me nog een keer wilde doorverbinden met Shrristi. Zij bleef ontkennen dat ik haar in eerste instantie had gesproken terwijl het overduidelijk dezelfde mevrouw was. Om een onnodige discussie te starten had ik het erbij gelaten en ze zou me wel even doorverbinden. Toen ze me doorverbond kreeg ik een voicemail te horen dat mevrouw Shrristi niet bereikbaar was. Na even gewacht te hebben moest ik weer zelf opleggen en had ik weer teruggebeld. Dit keer kreeg ik een meneer aan de lijn. Wederom mijn verhaal uitgelegd. Meneer keek in het systeem en gaf aan dat mevrouw Shristi niet eens een case-nummer had aangemaakt. Dus mijn hele gesprek was voor niets geweest. Hij zou me helpen en direct de case-nummer doorgeven aan mij. Begon ineens met zijn collega's te praten. Kort daarna zette hij zichzelf op mute want ik hoorde ineens niets meer. Daarna kwam hij terug bij en vroeg mij of ik even geduld had. Wederom werd ik in de wacht gezet om vervolgens nooit meer een kans te krijgen om geholpen te worden.
Ze hadden overigens allemaal een surinaams/antilaans accent. En het lijkt er sterk op dat ze allemaal in één ruimte zaten. Ik hou van mijn surinaamse en antiliaanse mensen daar ligt het niet aan. Maar ik weet niet wat ik nu nog moet doen. Ik heb het er maar bijgelaten. En ik hoop volgende week iemand te spreken die mij WEL wilt helpen!
Ronduit schandalig!