Hoi Tom, van harte welkom op de Community en gaaf dat je bezig bent om een huis te kopen! Goed dat je Incasso al hebt gemaild. Het ligt dan bij de juiste afdeling en zij zullen je verzoek z.s.m. oppakken en een beslissing maken. Zet je het 06-nummer waar de registratie op staat en/of je eigen nummer in je profiel? Dan kan ik de case erbij pakken om te zien wanneer mijn collega's verwachten de case op te pakken!
Beste Marciano,
bedankt voor je snelle reactie! Ik weet het desbetreffende nummer niet meer, maar kan ik jou het dossier toesturen of iets dergelijks?
Gr. Tom
Hoi Tom, geen dank! Dat hoeft niet hoor, ik heb de case op je e-mailadres gevonden. Mijn collega is op dit moment afwezig, maar ik heb hem alvast gevraagd om jouw case met voorrang op te pakken. Dit zal hij doen zodra hij terug is. Dan laat ik het je ook weten, en ook zal je van hem per mail de bevestiging ontvangen dat de BKR-registratie is verwijderd. Voor nu kan ik alleen afwachten en ik hoop je binnenkort goed nieuws te kunnen geven!
Casenummer 74867930
Ha Marciano,
bedankt! We houden contact!
Hoi Tommie, ik heb mijn collega zojuist gesproken en hij heeft de BKR-registratie inmiddels verwijderd. Laat je het me weten of alles is gelukt? Ik wens je heel veel plezier en succes met je toekomstige woning!
Hoi Tommie, ik heb mijn collega zojuist gesproken en hij heeft de BKR-registratie inmiddels verwijderd. Laat je het me weten of alles is gelukt? Ik wens je heel veel plezier en succes met je toekomstige woning!
Ha Marciano! Heel erg fijn en super bedankt.
de eerste is inmiddels zichtbaar verwijderd. Zou jij voor mij kunnen nakijken of de overige ook zichtbaar zullen worden binnenkort?
nogmaals bedankt!
Hey Tom, uiteraard graag gedaan en superfijn dat de eerste al zichtbaar verwijderd is! Mijn collega heeft de rest ook verwijderd, maar het kan uiterlijk 2 dagen duren voordat het verwerkt is. Houd het goed in de gaten, en ik verwacht dat de rest nog voor het weekend verwijderd zijn!
Ha goedemorgen Marciano,
inmiddels is denk ik alles verwerkt! Echter is de laatste nog niet verwijderd en ik denk dat die ook niet verwerkt wordt meer. Excuses voor het storen, maar zou jij met je collega kunnen bespreken om die te verwijderen? Bedankt alvast!
Hi @TommieeK, ik denk dat het nog verwerkingstijd nodig heeft. Kun je na het weekend checken of de registratie er nog op staat? Mocht dat het geval zijn, heb je dan het registratienummer voor ons? Dan kunnen we dit navragen bij deze collega!
Goedemorgen Pharwin,
hij staat er nog op zag ik. Het gaat om dit registratie nummer: 62931415
mvg Tom
Hoi Tommie, ik heb dit laatste nummer doorgestuurd naar mijn collega. Gister was hij afwezig, maar ik hoop dat hij er vandaag weer is. Dan zal hij het direct voor je oppakken!
Ha Marciano! Bedankt, alles is helemaal geregeld. Supers!
Hey Tommie, ah kijk, mijn collega is er inmiddels en had het inderdaad doorgevoerd. Superfijn dat het al sneller verwijderd is dan dat ik kon reageren!