Geachte heer/mevrouw,
Op dit moment ben ik bezig met het regelen van een hypotheek, maar ik heb onlangs van de bank vernomen dat er een negatieve BKR-registratie op mijn naam staat van jaren geleden, wat het afsluiten van de hypotheek bemoeilijkt.
Eerder had ik twee telefoonnummers bij (Odido) omdat ik tijdelijk een extra toestel nodig had vanwege een onverwachte situatie. Dit zorgde ervoor dat ik twee aparte facturen ontving, waarvan enkele betalingen niet automatisch konden worden geïncasseerd door een foutief rekeningnummer.
Ik heb gelukkig alle openstaande facturen handmatig kunnen voldoen toendertijd en alles is inmiddels volledig afbetaald. Daarom wil ik u vriendelijk verzoeken om de negatieve BKR-registratie te verwijderen, zodat ik mijn hypotheekaanvraag succesvol kan afronden. Dit is van groot belang voor mij, en ik hoop op uw begrip voor mijn situatie.
Met vriendelijke groet,
khalid