Skip to main content

Beste Odido,

ik schrijf u met een dringend verzoek omdat ik momenteel vastloop in mijn hypotheekaanvraag door een negatieve BKR-registratie. Dit is voor mij een heel stressvolle situatie, en ik hoop dat u mij kunt helpen.

De negatieve registratie is ontstaan in een hectische periode in mijn leven. Na een relatiebreuk en een verhuizing heb ik helaas een maandbetaling gemist. Door alle chaos had ik nagelaten mijn adreswijziging tijdig door te geven, waardoor ik belangrijke brieven heb gemist. Toen ik hiervan op de hoogte raakte, heb ik direct contact opgenomen met uw klantenservice en geprobeerd alles op te lossen.

Tijdens mijn gesprekken met de klantenservice kreeg ik verschillende antwoorden. Uiteindelijk werd mij geadviseerd om het volledige openstaande bedrag van mijn toestelcredit in één keer af te lossen. Dit heb ik meteen gedaan, omdat mij werd beloofd dat hiermee de negatieve registratie zou worden verwijderd en ik hierna een bevestiging van de BKR zou ontvangen. Helaas staat in de bevestiging dat de codes niet kan worden verwijderd, terwijl de collega mij nadrukkelijk het tegenovergestelde beloofde. Natuurlijk geen fijn gevoel weer. 

Ik voel mij echt radeloos, omdat ik alles heb gedaan wat van mij werd gevraagd en ik nu toch vastloop. Ik begrijp heel goed dat ik verantwoordelijk ben voor mijn betalingen, en ik neem dit ook zeer serieus. Maar ik hoop dat u kunt begrijpen dat het in die turbulente periode simpelweg mis is gegaan.

Daarom wil ik u vriendelijk maar dringend verzoeken om mijn situatie te heroverwegen en de negatieve BKR-registratie te verwijderen. Ik wil graag dat mijn hypotheek wordt goedgekeurd en hoop dat u mij hierin kunt helpen. Als u meer informatie nodig heeft, sta ik uiteraard klaar om die te geven.

Ik hoop op uw begrip en een positieve terugkoppeling.

Hoi ​@Armando2025 ,

Er is maar 1 plek binnen Odido die hierover gaan. Die afdeling is alleen via email bereikbaar onder incasso@odido.nl .

Als je een afbetaling van een toestel hebt gedaan , let dan op dat er ook nog een laaste deelbetaling op een maandelijkse factuur kan staan die aan het begin vannde maand worden opgesteld. Die zou je daarna in je my-odido omgeving kunt inzien. Deze worden eind van de maand geïncasseerd en daarna is pas het hele krediet afbetaald.

Het is jammer dat je hypotheek adviseur hier je niet eerder naar gevraagd hebt. Dit soort processen kost helaas tijd.

Hoi Armando, van harte welkom op de Community! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je mijn collega's van Incasso inmiddels hebt gemaild. Zij zullen jouw case heel binnenkort oppakken en beslissen of de BKR-registratie verwijderd kan worden. Ze hebben enkele dagen verwerkingstijd. Laat je het me weten als mijn collega's contact met je hebben opgenomen? Dit doen ze via de mail. Anders houd ik je case na het weekend graag in de gaten om te zien of er een update is. Jouw casenummer is 75579814. Als alle betalingen inmiddels gedaan zijn, moet het helemaal goedkomen en anders neem ik alsnog contact op met mijn collega mocht je na hun mail nog vragen hebben! 😊

Hoi ​@Armando2025 ,

Er is maar 1 plek binnen Odido die hierover gaan. Die afdeling is alleen via email bereikbaar onder incasso@odido.nl .

Als je een afbetaling van een toestel hebt gedaan , let dan op dat er ook nog een laaste deelbetaling op een maandelijkse factuur kan staan die aan het begin vannde maand worden opgesteld. Die zou je daarna in je my-odido omgeving kunt inzien. Deze worden eind van de maand geïncasseerd en daarna is pas het hele krediet afbetaald.

Het is jammer dat je hypotheek adviseur hier je niet eerder naar gevraagd hebt. Dit soort processen kost helaas tijd.

Hoi Armando, van harte welkom op de Community! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je mijn collega's van Incasso inmiddels hebt gemaild. Zij zullen jouw case heel binnenkort oppakken en beslissen of de BKR-registratie verwijderd kan worden. Ze hebben enkele dagen verwerkingstijd. Laat je het me weten als mijn collega's contact met je hebben opgenomen? Dit doen ze via de mail. Anders houd ik je case na het weekend graag in de gaten om te zien of er een update is. Jouw casenummer is 75579814. Als alle betalingen inmiddels gedaan zijn, moet het helemaal goedkomen en anders neem ik alsnog contact op met mijn collega mocht je na hun mail nog vragen hebben! 😊

hartelijk dank voor jullie spoedige reactie! Ik heb de mail meteen verstuurd. Alle betalingen heb ik inmiddels gedaan en ook de toestel is helemaal afgelost. Ik wacht het af en laat weten op moment dat ik iets verneem van je collega’s. Nogmaals enorm bedankt voor jullie reacties en voor het in de gaten houden van mijn case! 

Hoi Marciano,

ik heb nog niks mogen vernemen van de afdeling. Was benieuwd of er al iets meer bekend was over mijn case. Alvast bedankt!

groeten

Hallo ​@Armando2025  De afdeling die hier over gaat is erg druk, heb je al zelf gekeken of de BKR is verwijderd? 

Hallo ​@Armando2025  De afdeling die hier over gaat is erg druk, heb je al zelf gekeken of de BKR is verwijderd? 

Ik heb zelf ook gekeken naar de bkr registratie en deze is nog niet verwijderd. 

Goedemorgen Armando, ik heb je case er meteen bijgepakt en ik zie dat mijn collega de A en H registraties gisteravond heeft verwijderd. Zie je dit nu ook? Het kan zijn dat het nog verwerkt moet worden. Ik hoor het graag van je! 

Goedemorgen Armando, ik heb je case er meteen bijgepakt en ik zie dat mijn collega de A en H registraties gisteravond heeft verwijderd. Zie je dit nu ook? Het kan zijn dat het nog verwerkt moet worden. Ik hoor het graag van je! 

Hallo Marciano,

Enorm bedankt voor het afhandelen en oppakken van mijn case. De bkr registratie is inderdaad verwijderd en verdwenen van mijn naam. Moet wel zeggen dat ik hier 10 keer sneller en beter ben geholpen in vergelijking met de uren lange gesprekken met de klantenservice die uiteindelijk nergens naartoe heeft geleid. Ik denk dat ze wel wat mogen leren van deze community. Maar eind goed al goed. Nogmaals bedankt voor de service en efficiente afhandeling, kan nu verder met mijn hypotheek.

De groeten

Hoi Armando, uiteraard graag gedaan en bedankt voor je mooie woorden! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je. Voor nu wens ik je een hele fijne dag en heel veel succes met je hypotheek! 😄

Reageer