Skip to main content
Beantwoord

verzoek verdwijderen bkr registratie odido voor hypotheekaanvraag

  • 22 July 2024
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

Paar jaar geleden had ik een abonnement bij tmobile en door de corona en geen werk ben ik in moeilijkheden gekomen waardoor ik een BKR registratie kreeg die is wel hersteld en afgesloten. Het ging om een korte achterstand.. maar de melding blijft 5 jaar staan.. en hopen dat jullie ons kunnen helpen als odido

 

We hebben namelijk vandaag te horen gekregen dat we in aanmerking komen om de hypotheek rond te krijgen, op een nieuw huis. ( de huidige markt is al heel lastig maar) maar mits die BKR registratie weg is. De bank adviseerde ons contact op te nemen met tmobile/odido. 

 

Ik weet dat er uitzonderingen bestaan en dat mensen elkaar graag helpen, we vinden het zonde als het daarop niet door kan gaan.. en dat ik door de corona periode hier nu tegen aan stuit. We hopen dat jullie ons kunnen helpen 

 

Hopend op een advies en dat jullie ons kunnen helpen en hem misschien kunnen verwijderen.. 

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Omarduinmaijer  Welkom in de community van Odido! 

Het zou fijn zijn als de moderators je kunnen helpen. Ik zal ze extra wijzen op dit bericht, hoogstwaarschijnlijk hebben ze je eerste post over het hoofd gezien.😊

 

Echter Het heeft geen zin om dubbel te posten. 
Vorige topic 


De moderators reageren op binnenkomst van berichten, met opnieuw posten kom je dus weer onderaan de lijst. 
 


lees ondertussen mijn onderschrift met je klantnummer kunnen de moderators sneller vinden wie je bent.

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Omarduinmaijer, welkom! Excuses dat er geen reactie meer was gekomen op je andere topic, deze was tussen wal en schip beland. Wat leuk dat jullie in aanmerking zijn gekomen voor een nieuw huis, gefeliciteerd! Ik weet er alles van, heb recentelijk ook een huis gekocht in deze moeilijke markt. Hopelijk komt alles goed met de financiering! Laten we samen kijken of er iets aan de BKR-registratie gedaan kan worden. Ik zie dat je inmiddels ook via andere wegen contact hebt opgenomen en dat er een case naar onze BKR-afdeling is doorgezet onder je oude 097-nummer. De verwerkingstijd is eigenlijk 5 werkdagen, dan zouden ze aan je case toe moeten komen. Omdat ik weet dat er vaak wat spoed zit bij een financieringsaanvraag, heb ik zojuist een mail gestuurd naar deze afdeling om er met spoed naar te kijken.

Toevallig zie ik nu net dat mijn collega het direct heeft opgepakt n.a.v. mijn mail. Je BKR-registratie is per direct verwijderd! 🎉 Je kunt vanaf nu gerust je financiering afronden bij de bank, dan zou het helemaal goed moeten komen (mits er geen andere dingen zijn). Maar dat moet vast goedkomen! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens jullie alvast heel veel plezier in jullie nieuwe woning! 

Reputatie 7
Badge +14

@Omarduinmaijer Gefeliciteerd! Feestje.

 

Hallo, 

Maandag een mail gestuurd omdat ik wij door een negatieve BKR registratie bij Odido geen hypotheek kunnen aanvragen. Helaas tot heden nog geen antwoord ontvangen, we zouden binnen 9 werkdagen de hypotheek geregeld moeten hebben, anders zijn wij dakloos. 
 

hoelang duurt het tot er een reactie word gegeven op de mail? 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Dilaila ,

Je kunt beter een eigen topic openen. De BKR uitdaging van de topic starter is afgehandeld. 

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Dilaila ik zal zo snel mogelijk terugkomen in je eigen topic! 

Reageer