Skip to main content

Beste, 

 

Ik ben op dit moment bezig met het afsluiten van een hypotheek en zie dat een korte betalingsachterstand op 28-11-2022 heeft geleid tot een negatieve registratie. Op 09-12-2022 heb ik die achterstand gelijk kunnen inlopen en het krediet is inmiddels beëindigd. 

 

De negatieve registratie zorgt er helaas voor dat de hypotheekaanvraag niet door kan gaan, dus verzoek ik u hierbij vriendelijk deze te verwijderen zodat ik mijn hypotheekaanvraag kan afronden de aankomende periode.

 

Ik hoor graag van u op welke manier, en welke gegevens, ik aan moet leveren voor de afhandeling hiervan. 

vriendelijke groet,

Rick

Het is niet de bedoeling dat je dubbele topics aanmaakt.


Hi Eric, bedankt voor je reactie.

Excuus, ik vroeg mij echter af onder welk subject mijn vraag het best tot z’n recht komt, vandaar. 1 van de 2 topics kan verwijderd worden wat mij betreft hoor.

 

Ik zou echter graag willen weten welke stap ik moet ondernemen tot het verwijderen van de registratie, zoals ik in mijn situatie schets. Uitleg over hoe een BKR registratie proces is ingericht, is niet aan de orde. Het proces an sich is mij volledig helder. 
 

Bedankt alvast,

Rick 


Hoi Rick, we komen zo snel mogelijk bij je in je andere topic. Laten we daar verder praten! 😊