Skip to main content

Goedemiddag,

Aangezien ik meerdere berichten op dit forum heb voorbij zien komen over het verwijderen van een negatieve BKR registratie, met een positieve uitkomt. Schakel ik hierbij ook de hulp in van dit forum. 

Op dit moment heb ik een A2 codering op mijn naam staan vanuit Odido Netherlands B.V. 
Met de volgende gegevens qua datums: 

Registratie datum
17-1-2020

Eerste aflossing
27-12-2019

Verwachte einddatum
27-12-2021

Werkelijke einddatum
10-12-2022

Dit krediet wordt 10-12-2027 verwijderd

Aangezien wij druk bezig zijn met de zoektocht naar een woning in de huidige markt ondervang ik problemen van deze registratie en zorgt dit ervoor dat we tot 10-12-2027 geen mogelijkheid hebben tot het aanvragen van een hypotheek. 
Mijn financiële situatie is stabiel en de schuld aan Odido is in oktober 2022 volledig voldaan via een incassobureau.
Het doel van het aanmaken van dit topic, een verzoek tot het verwijderen van mijn A2 codering zodat ik samen met mijn partner een hypotheek aan kan vragen. 

Alvast bedankt voor de hulp/reactie.

@Joeykuh36  Het is erg druk met deze verzoeken!


Vul je forumprofiel volledig in (zie mijn onderschrift)

Zorg dat je alles bij de hand hebt als de moderator er om vraagt in een privébericht (niet openbaar

06-nummer waar het om gaat, de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van het IBAN en het contractnummer van het BKR


@Joeykuh36  Het is erg druk met deze verzoeken!


Vul je forumprofiel volledig in (zie mijn onderschrift)

Zorg dat je alles bij de hand hebt als de moderator er om vraagt in een privébericht (niet openbaar

06-nummer waar het om gaat, de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van het IBAN en het contractnummer van het BKR

@Cristien 
Dankjewel voor de snelle reactie. Ik heb alles ingevuld wat in jouw onderschrift staat. Ik wacht rustig een bericht van de moderator af.
​​


Hi @Joeykuh36, welkom op onze Community! Wat fijn dat je je gegevens alvast hebt ingevuld. In dit geval spreken we over een belangenafweging, deze kan gemaakt worden wanneer de registratie grote negatieve gevolgen heeft. Zoals inderdaad bij het aanvragen van een hypotheek. Nu zie ik terug dat je gisteren al contact met ons hebt gehad. Een collega van mij heeft je de betreffende e-mail met instructie al toegestuurd. Hierop kun je reageren en onze Incasso afdeling neemt dan zo snel mogelijk contact met je op. Gaat dat lukken of heb je hier toch nog vragen over? Ik hoor het graag!


Hi @Joeykuh36, welkom op onze Community! Wat fijn dat je je gegevens alvast hebt ingevuld. In dit geval spreken we over een belangenafweging, deze kan gemaakt worden wanneer de registratie grote negatieve gevolgen heeft. Zoals inderdaad bij het aanvragen van een hypotheek. Nu zie ik terug dat je gisteren al contact met ons hebt gehad. Een collega van mij heeft je de betreffende e-mail met instructie al toegestuurd. Hierop kun je reageren en onze Incasso afdeling neemt dan zo snel mogelijk contact met je op. Gaat dat lukken of heb je hier toch nog vragen over? Ik hoor het graag!

 

Hi @Anouk van Odido Dankjewel voor je bericht.
Het klopt inderdaad dat gisteren contact heb gehad met een collega en ondertussen heb ik ook al een mail gestuurd naar incasso@odido.nl. 
Ik vroeg mij af hoe lang dit duurt, aangezien wij druk op zoek zijn naar een woning en ook al ingeschreven staan bij een nieuwbouwproject.


Hi @Joeykuh36 , geen dank natuurlijk. Tof om te lezen dat jullie op zoek zijn naar een woning! De afdeling Incasso behandelt alle verzoeken rondom BKR, zij hebben op dit moment een verwerkingstijd van 5 werkdagen. In de loop van volgende week hoor je zeker iets terug van ons per e-mail. Zodra mijn collega's contact hebben gezocht met je, kunnen ze je alles vertellen over hoe het nu verder gaat. Zelf kan ik je daar niets over vertellen. Laat je het weten als je hier toch nog vragen over hebt? Je weet me te vinden!


Hi @Anouk van Odido,

Tot op heden heb ik helaas nog niets van de betreffende afdeling mogen vernemen.
Ik geloof direct dat er vele verzoeken zijn, maar ik hoop dat jij mij kan vertellen wanneer ik een reactie op mijn mail mag ontvangen. 
Alvast bedankt!


Hi @Joeykuh36

Ik kan mij voorstellen dat je in spanning afwacht, het is op dit moment inderdaad drukker dan we gewend zijn en daarom duurt het wat langer voordat we een reactie kunnen geven. Sorry hiervoor! Heb je de mail verzonden vanuit mailadres Joeyvxxxx@hotmail.com? Dan ga ik mijn best voor je doen en navragen wat de status is! Ik hoor graag van je!


Hi @Joeykuh36

Ik kan mij voorstellen dat je in spanning afwacht, het is op dit moment inderdaad drukker dan we gewend zijn en daarom duurt het wat langer voordat we een reactie kunnen geven. Sorry hiervoor! Heb je de mail verzonden vanuit mailadres Joeyvxxxx@hotmail.com? Dan ga ik mijn best voor je doen en navragen wat de status is! Ik hoor graag van je!


Dankjewel voor je snelle reactie. Klopt inderdaad, dat is het mailadres wat ik daarvoor heb gebruikt.
Alvast bedankt voor het navragen, ik hoor het graag.


Reageer