Skip to main content

Beste,

Afgelopen maandag heb ik jullie gemaild mbt een ‘’verzoek belangenafweging’’ inzake een BKR registratie. 

Ik was benieuwd of u dit verzoek al had kunnen bekijken aangezien alles klaar ligt bij de ING ter ondertekening voor onze hypotheek, echter zij mogen uiteindelijk geen goedkeuring geven totdat de registratie bij het BKR is aangepast of verwijderd.

Ik zou het enorm waarderen als u ons wilt helpen op korte termijn zodat wij onze hypotheek kunnen afsluiten.

 

Hopende op uw begrip en medewerking.

 

Met vriendelijke groet,

 

Antoine 

Hallo Antoine, van harte welkom op onze Community! Zeer begrijpelijk dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Ik heb gelijk gezocht op je e-mailadres en ik zie dat je op 5 augustus hebt gemaild naar onze incasso afdeling. De verwerkingstijd is momenteel 6 werkdagen wegens de drukte. Ik heb zojuist een mail gestuurd om te checken of ze iets met spoed kunnen betekenen. Zodra ze er naar hebben gekeken, zul je per mail hierover geïnformeerd worden! 


Hartelijk dank voor de snelle reactie Pharwin


Zojuist reactie ontvangen vanuit onze incasso afdeling en dat ze n.a.v. mijn mail het direct hebben opgepakt! Goed nieuws; de BKR-registratie is zojuist verwijderd en hij heeft je per mail hierover geïnformeerd! 🎉 Je kunt vanaf nu gerust de financiering afronden bij de bank, dan zou het helemaal goed moeten komen (mits er geen andere dingen zijn).

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend en heel veel plezier in jullie nieuwe woning! 😄


Zojuist reactie ontvangen vanuit onze incasso afdeling en dat ze n.a.v. mijn mail het direct hebben opgepakt! Goed nieuws; de BKR-registratie is zojuist verwijderd en hij heeft je per mail hierover geïnformeerd! 🎉 Je kunt vanaf nu gerust de financiering afronden bij de bank, dan zou het helemaal goed moeten komen (mits er geen andere dingen zijn).

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend en heel veel plezier in jullie nieuwe woning! 😄

Ik heb inderdaad bericht gehad en de registratie is al niet meer zichtbaar. Super bedankt voor de snelle service Pharwin. Heel fijn weekend!

 


Geen dank en graag gedaan Antoine! Voor andere vragen weet je ons te vinden, de Community staat voor je klaar! 😇


Reageer