Vanwege een hypotheek aanvraag ben ik erachtergekomen dat ik een BKR registratie heb vsn Odido. Er staat een achterstandsbetaling en een herstel. Ik hen echter naar mijn weten nooit mijn rekening niet betaald en heb ook nooit een schrijven ontvangen dat ik niet betaald zou hebben en of over zouden gaan tot een BKR registratie. Ik heb gisteren gebeld en ze kunnen ook niks vinden in mijn dossier dat er een achterstand was of een negatieve registratie. Kunnen jullie dit uitzoeken en eventueel tot verwijdering overgaan?
Dat probeer ik ook maar zij blijven zeggen dat t betaald is...ik vind t ook een ongelofelijk verhaal. Ik wil gewoon mn krediet afbetalen maar ze blijven weigeren mee te werken omdat er afbetaald staat. Ik wil inderdaad mn rekening weer open hebben zodat ik netjes via de app kan betalen en dan een mail ontvang waarop dat te lezen is. Maar er is niemand behalve incasso die dat kan doen blijkbaar. Na meerdere keren gemaild te hebben krijg jk geen antwoord. Zij maken een fout en ik kan nu niet aan mijn verplichtingen voldoen. Heel frustrerend en zal de boete vanuit de bank verhalen op Odido.
Het enige wat ik wil is netjes mijn rekening betalen...is er niemand hier die dat voor mij kan regelen??????
ik wens je uiteraard wel succes en vergeet niet dat ook de hypotheekverstrekker dicht zijn met kerst
Morgen is mijn bank gewoon open en ben hier al vanaf 3 december mee bezig. Ben er wel klaar mee dat ze je als klant in de kou laten staan. Waarom moet dit zo lang duren dan? Als je een abonnement wil afsluiten helpen ze je graag in december hoor maar bestaande klanten helpen ho maar. Het is een fout van hun, ik kan hier verder niks aan doen. Wol gewoon mn rekening betalen. Moet toch niet zo moeilijk zijn om dat te regelen???Hopelijk begrijpt Odido wel mijn frustratie en word ik zsm geholpen
Ik ben hier vanaf 3 december mee bezig. Twintig dagen om een rekening weer te heropenen vind ik wel erg lang terwijl een nieuw abonnement dezelfde dag geregeld is. Of klopt dat niet? Er zitten hier nogal wat verstrekkende gevolgen aan als dit niet geregeld wordt. Als ik dan al 3 mails naar incasso stuur met spoed en ik krijg geen reactie krijg ik t gevoel dat ik niet geholpen wordt. En ook nog omdat deze fout niet eens bij mij ligt maar bij jullie maar ik straks wel met een geldboete zit. Kan na 20 dagen niet veel meer geduld opbrengen als dit de koop van een huis in de weg staat om een stom telefoonabonnement die ik gewoon netjes wil afbetalen.
Hi
Ik hoor graag eerst van je, voordat ik actie onderneem!
Ik heb al een reactie gehad via incasso. Dank voor t meekijken!
Ik heb al een reactie gehad via incasso. Dank voor t meekijken!
Is het ook opgelost, ben je nog op tijd?
Nog niet maar heb uitstel aangevraagd bij de bank voor de zekerheid. Hopelijk geregeld na de kerst!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.