Skip to main content

Vanwege een hypotheek aanvraag ben ik erachtergekomen dat ik een BKR registratie heb vsn Odido. Er staat een achterstandsbetaling en een herstel. Ik hen echter naar mijn weten nooit mijn rekening niet betaald en heb ook nooit een schrijven ontvangen dat ik niet betaald zou hebben en of over zouden gaan tot een BKR registratie. Ik heb gisteren gebeld en ze kunnen ook niks vinden in mijn dossier dat er een achterstand was of een negatieve registratie. Kunnen jullie dit uitzoeken en eventueel tot verwijdering overgaan?

Dat probeer ik ook maar zij blijven zeggen dat t betaald is...ik vind t ook een ongelofelijk verhaal. Ik wil gewoon mn krediet afbetalen maar ze blijven weigeren mee te werken omdat er afbetaald staat. Ik wil inderdaad mn rekening weer open hebben zodat ik netjes via de app kan betalen en dan een mail ontvang waarop dat te lezen is. Maar er is niemand behalve incasso die dat kan doen blijkbaar. Na meerdere keren gemaild te hebben krijg jk geen antwoord.  Zij maken een fout en ik kan nu niet aan mijn verplichtingen voldoen. Heel frustrerend en zal de boete vanuit de bank verhalen op Odido. 


Het enige wat ik wil is netjes mijn rekening betalen...is er niemand hier die dat voor mij kan regelen??????


@ArjenvanderSlikke  Jij bent de enigste niet die in de maand december van alles wil regelen. Dreigen met kosten verhalen enz. Is duur en verliest je uiteindelijk. 
ik wens je uiteraard wel succes en vergeet niet dat ook de hypotheekverstrekker dicht zijn met kerst
 


Morgen is mijn bank gewoon open en ben hier al vanaf 3 december mee bezig. Ben er wel klaar mee dat ze je als klant in de kou laten staan. Waarom moet dit zo lang duren dan? Als je een abonnement wil afsluiten helpen ze je graag in december hoor maar bestaande klanten helpen ho maar. Het is een fout van hun, ik kan hier verder niks aan doen. Wol gewoon mn rekening betalen. Moet toch niet zo moeilijk zijn om dat te regelen???Hopelijk begrijpt Odido wel mijn frustratie en word ik zsm geholpen


@ArjenvanderSlikke  ik begrijp jouw frustraties maar je opmerking “bestaande klanten niet helpen “ is onterecht . Er zijn hier mensen die zich uit de naad werken. Jij kan niet zien hoe druk het is. Dus die aannames zijn niet eerlijk. Als ze tijd kunnen maken helpen ze iedereen ⭐️🙈 


Ik ben hier vanaf 3 december mee bezig. Twintig dagen om een rekening weer te heropenen vind ik wel erg lang terwijl een nieuw abonnement dezelfde dag geregeld is. Of klopt dat niet? Er zitten hier nogal wat verstrekkende gevolgen aan als dit niet geregeld wordt. Als ik dan al 3 mails naar incasso stuur met spoed en ik krijg geen reactie krijg ik t gevoel dat ik niet geholpen wordt. En ook nog omdat deze fout niet eens bij mij ligt maar bij jullie maar ik straks wel met een geldboete zit. Kan na 20 dagen niet veel meer geduld opbrengen als dit de koop van een huis in de weg staat om een stom telefoonabonnement die ik gewoon netjes wil afbetalen. 


@ArjenvanderSlikke Ze zijn er mee bezig 🌲 of het lukt heb ik geen kijk op! Duimen dus


@ArjenvanderSlikke , check zo nu en dan even de BKR registratie website. Als Odido dit heeft aangepast zal het sneller daar dan hier op het forum zichtbaar zijn.


Hi ​@ArjenvanderSlikke, wel zo fijn als niks in de weg staat voor je hyptheekaanvraag, laten we samen naar een oplossing kijken! Onze incasso afdeling heeft het erg druk en ze werken alle verzoeken op volgorde weg. We kunnen wel vragen of er ruimte is om je case tussendoor op te pakken, maar dit geeft geen garantie. Het is vlak voor de feestdagen wel heel moeilijk om een collega hierover te benaderen, omdat velen met verlof zijn. Gelukkig heb ik iemand gevonden die mee kon kijken. Ik zie dat de case momenteel in behandeling staat bij deze collega. Dit zal in de loop van de dag opgepakt worden. Je zult een mail ter bevestiging ontvangen wanneer onze collega het heeft afgerond. Houd je mail goed in de gaten. Ik houd het zelf ook in de gaten en zodra ik een update zie, zal ik het je direct laten weten!

 


@ArjenvanderSlikke Goed nieuws! Ik zie dat mijn collega het heeft opgepakt. Je BKR-registratienummer: 75828499 is afgemeld. Mijn collega heeft je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd! Echter, voor het klantnummer wat eindigt op ***6202 waarbij het nummer 06***0929 hoort, is er nog geen betaling ontvangen. Als ik goed begrijp, wil je deze al wel betalen? In je account zie ik dat je eerder onterecht bent afgesloten en dat je abonnement weer geactiveerd is. Ik vermoed dat alleen je bundels weer zijn geactiveerd en niet je toestelkrediet, waardoor deze niet openstaat in je account. Kan ik het toestelkrediet weer voor je activeren? Zodra deze op actief staat, kun je deze afbetalen via je Mijn Odido account. 

Ik hoor graag eerst van je, voordat ik actie onderneem! 


Ik heb al een reactie gehad via incasso. Dank voor t meekijken!


Ik heb al een reactie gehad via incasso. Dank voor t meekijken!

Is het ook opgelost, ben je nog op tijd?


Nog niet maar heb uitstel aangevraagd bij de bank voor de zekerheid. Hopelijk geregeld na de kerst!


Reageer