Skip to main content

Aan de afdeling Klantenservice van Odido,

Mijn naam is Angel Chakarov en ik schrijf u met betrekking tot een BKR-registratie op mijn naam.

Helaas heb ik in het verleden een achterstand opgelopen doordat mijn financiële situatie plotseling verslechterde. Alles ging goed, totdat mijn werk sterk afnam en ik mijn verplichtingen niet meer kon nakomen. Gelukkig is mijn situatie inmiddels volledig hersteld, en gaat het nu veel beter.

Ik heb een prachtig huis op het oog en alles is in orde, behalve de BKR-registratie die mij nog in de weg staat. Daarom verzoek ik u vriendelijk om te kijken of deze verwijderd kan worden. Ik ben bereid om alles te doen wat nodig is om dit recht te zetten. 
PS, ik heb inmiddels al 2 mails gestuurd naar incasso@odido.nl alleen krijg ze niet te pakken.

Ik hoor graag van u. Alvast hartelijk dank voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,

Angel Chakarov

Goedemiddag ​@Angel9610, van harte welkom op onze Community! Wat fijn om te lezen dat je situatie is hersteld en dat het beter met je gaat. En leuk dat je een prachtig huis op het oog hebt! Uit ervaring weet ik hoe lastig het is om in deze moeilijke periode een huis te bemachtigen. Wel zo fijn als niks in de weg staat voor je hypotheekaanvraag. In je profiel zie ik twee mobiele nummers vermeld staan. Als ik meekijk, zie ik dat het gaat om het nummer dat eindigt op ***0656. Daar zie ik je mail richting onze incasso afdeling ook terug. Echter, zie ik bij dat nummer wel een behoorlijk bedrag openstaan. Het gaat om € 1055,82. Dit is tot op het heden nog niet betaald. Ik raad je aan het bedrag zo snel mogelijk te betalen, daarna kunnen mijn collega's van de incasso afdeling je verzoek over de BKR-registratie in behandeling nemen. 

Je kunt het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Zodra alles volledig is afbetaald, kunnen mijn collega's je verzoek in behandeling nemen en de BKR-registratie verwijderen! 

Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer