Goedemorgen,
Na het aanvragen van een hypotheek blijkt dat ik een BKR registratie heb lopen van Odido.
Nu heb ik telefonisch meerdere keren contact gehad en heb ook naar jullie gemaild, maar daar heb ik tot op heden helaas nog niks van ontvangen.
In de periode waarvan de BKR registratie staat, heb ik helaas te maken gehad met een ex vriend die mij op meerdere wijzes heeft opgelicht. Ik heb namelijk nooit een abonnement of iets bij jullie gehad, en toch blijkt dit uit het systeem. Mijn ex zal dan ook bij jullie iets hebben afgesloten op mijn naam destijds (2020) wat ik nooit heb geweten. Ik heb aangiftes gedaan voor andere zaken en dacht alles te hebben afgelost, ondanks dat het allemaal kosten waren wat ik nooit zelf heb gedaan helaas. Maar nu blijkt dit.
Is er een mogelijkheid dat deze lopende krediet van jullie zsm wordt verwijderd, zodat ik geen BKR meer heb?
Het liefst betaal ik het bedrag wat openstaat klaarblijkelijk op mijn naam natuurlijk niet, aangezien ik nooit een abonnement bij jullie gehad heb en ook verder nooit heb geweten van deze achterstand/bkr, wegens oplichting.
Indien het wel noodzakelijk is om het bedrag wat open staat op mijn naam te betalen, om zo mijn bkr te kunnen verwijderen, zal ik dat direct naar jullie overmaken.
Ik hoop dat ik zsm mogelijk contact met je kan krijgen, zodat ik wellicht van jou betaalgegevens kan ontvangen waar ik het naartoe kan overmaken, en jij dan mij kan bevestigen dat de bkr dan beeindigd kan worden.
Het heeft spoed ivm de hypotheek voor een woning.
Ik zie graag zsm reactie tegemoet.
Verwijdering BKR registratie
Beste antwoord door Anonymous
Goedemorgen Muis, van harte welkom op de Community! Zachtjes uitgedrukt; niet fijn dat je door je ex in deze situatie zit. Ik hoop dat je zo snel mogelijk van deze BKR-registraties af bent. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat mijn collega Ali van Incasso je gister ook heeft gemaild met de mededeling dat we BKR hebben laten weten dat het toestelkrediet volledig betaald is en dat ook de achterstandscoderingen verwijderd zijn. Goed nieuws dus! Het kan wel 2 werkdagen duren voordat alles daadwerkelijk verwijderd is. Ik hoop dat dit sneller het geval is. Merk je toevallig zelf al dat de registratie verwijderd is? Anders kan het nog een dag duren. Ik hoor het graag van je en ik hoop dat alles heel binnenkort rond is met je hypotheek en je toekomstige woning! đ
Casenummer: 75724460
Bedankt voor je reactie.
Ik heb inderdaad ondertussen contact gehad en alles is afgehandeld.
Zou je misschien voor mij mijn account nu kunnen verwijderen?
Bedankt nog voor alle moeite.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.