Skip to main content
Beantwoord

Verwijderen BKR registratie

  • 18 December 2024
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi,

 

Ik heb een mail gestuurd over het verwijderen van mijn BKR registratie naar de incasso afdeling. Ik heb geen ontvangstbevestiging gekregen, klopt dit? Er is namelijk enige haast bij gezien een nieuwe woning aanstaande is.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Rico2701, ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je aanvraag vandaag in behandeling genomen. Goed nieuws: je BKR-registratie is verwijderd! 🎉 Mijn collega heeft je ook ter bevestiging een mail gestuurd hierover. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik hoop dat alles goed komt met de financiering van je nieuwe woning, maar daar heb ik alle vertrouwen in. Alvast gefeliciteerd en ik wens je ook alvast heel veel plezier in je nieuwe woning! 

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hi ​@Rico2701, wat leuk dat je een nieuwe woning op het oog hebt! Ik kijk graag voor je na of ik iets kan betekenen m.b.t. je BKR-registratie. Op dit moment heeft onze financiële afdeling het erg druk en ze pakken alle verzoeken op volgorde op, dat is wel zo eerlijk tegenover de rest. Als je al een mail hebt gestuurd, ligt je verzoek nu bij de betreffende afdeling. Ik wil graag met je meekijken bij je abonnement of ik dit kan terugvinden, zodat ik een collega kan vragen of er ruimte is om het tussendoor op te pakken. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 december 2024

@Pharwin van Odido 

 

Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld! Ik heb inmiddels geen abonnement meer, maar heb de gegevens ingevuld zoals ze waren ten tijde van bet abonnement


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Goedemorgen ​@Rico2701, thanks voor het invullen van je profiel! Echter, zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder het nummer in ons systeem vermeld staat. Kan dat kloppen? Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna met je meekijken bij het abonnement! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 december 2024

@Pharwin van Odido
 

aangepast! Alvast bedankt voor de moeite 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 2671 reacties
  • Antwoord
  • 23 december 2024

Hi ​@Rico2701, ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je aanvraag vandaag in behandeling genomen. Goed nieuws: je BKR-registratie is verwijderd! 🎉 Mijn collega heeft je ook ter bevestiging een mail gestuurd hierover. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Ik hoop dat alles goed komt met de financiering van je nieuwe woning, maar daar heb ik alle vertrouwen in. Alvast gefeliciteerd en ik wens je ook alvast heel veel plezier in je nieuwe woning! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen