Hoi Mohammad, van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je van je BKR-registratie af wil en daar help ik je graag bij. Ik zie dat mijn collega's je een tijdje geleden hebben gebeld, maar dat ze je niet te pakken kregen. Zet je je 06-nummer en/of het klantnummer van het abonnement waar het om gaat in je profiel? Ik zie een nummer **90. Gaat het om dit nummer? De postcode + huisnummer die hier in je profiel staan komen niet overeen met die bij ons in het systeem staan. Als je deze controleert en de juiste in je profiel zet, dan stuur ik je een mail met instructies om bij de juiste afdeling uit te komen. Als je dit vervolgens hebt gedaan, kan ik mijn collega vragen om jouw case sneller op te pakken om naar je registratie te kijken. Heb je alle facturen (inmiddels) wel betaald? Ik hoor het graag van je! 
Hoi Marciano,
Bedankt voor je snelle reactie!
Ik heb mijn gegevens ingevuld en daarbij mijn nieuwe adres doorgegeven.
Eerlijk gezegd ben ik niet zeker waar dit precies over gaat. Ik heb niets van Odido ontvangen en alle facturen zijn door mij steeds op tijd betaald.
Hoi Mohammad, geen dank! Jij ook bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb je zojuist een mail gestuurd met instructies en alle benodigde documenten die je terug naar ons kan mailen, zodat mijn collega's van Incasso de registratie erbij kunnen pakken en mogelijk kunnen verwijderen. Zorg je ervoor dat je alle gevraagde gegevens via de mail terugstuurt? Je hebt o.a. het leningnummer van de BKR-registratie nodig. Heb je deze wel al? Zo niet, dan kan je gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl. Laat je het me weten als je hebt gemaild? Dan vraag ik mijn collega om snel naar jouw BKR-registratie te kijken!