In november heb ik een nieuw abonnement afgesloten en mijn nummer behouden. De facturen van november en december kan ik niet terug zien mijn account. Nu is er in januari een bedrag van 15 euro afgeschreven waar ook geen factuur van te vinden is. Ik zou graag willen weten waar dit vandaan komt.
Goedemorgen
Elke abonnement heeft een maand opzegtermijn. Op je afschrift van de bank moet ook een omschrijving staan kan je daar niet zien waarvoor de afschrijving was?
MVG.
Hey goedemorgen
Ik ben bij Odido gebleven! Wel is mijn rekeningnummer veranderd. Als het inderdaad aan het opzegtermijn zou liggen dan zou het denk ik eerder van mijn oude rekeningnummer worden afgeschreven.
De omschrijving van de bank is hetzelfde als van het huidige abonnement.
Zie mijn handtekening zodat de moderators je verder kunnen helpen.
Prettige dag!
Top ik heb mijn nummer toegevoegd, dank je!
Welkom op onze Community!
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om dit uit te zoeken, maar zelf ben ik van de Internet + TV tak. Ik tag alvast mijn collega’s van Mobiel, ik weet zeker dat zij jou hier verder bij kunnen helpen!
Hallo
Omdat je nu hetzelfde nummer hebt, maar met een ander klantnummer, zie je alleen je nieuwe facturen terug in je account. Als je wilt kan ik een verzoek indienen bij onze financiële afdeling om deze factuur (en als je wilt ook die van november en december) per mail naar je te laten versturen. Of heb je zo voldoende duidelijkheid? Laat het gerust weten, ik sta voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.