Skip to main content
Beantwoord

Verkeerd bedrag wordt geïncasseerd

  • 8 september 2021
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Hoi,

Ik zit mijn facturen te bekijken en ik kom erachter dat er continu een verkeerd bedrag geïncasseerd wordt m.b.t. het abonnement. Kunnen jullie mij verder helpen? 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @BramB15 

Ik heb je reactie verplaatst naar een nieuw topic zodat het kennis artikel overzichtelijk blijft. Ik wil graag met je meekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik je factuur inzien. 

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @BramB15 

Ik heb je reactie verplaatst naar een nieuw topic zodat het kennis artikel overzichtelijk blijft. Ik wil graag met je meekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik je factuur inzien. 

Ik zie je bericht graag tegemoet.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 9 september 2021
Hajar schreef:

Hi @BramB15 

Ik heb je reactie verplaatst naar een nieuw topic zodat het kennis artikel overzichtelijk blijft. Ik wil graag met je meekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik je factuur inzien. 

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Zojuist gedaan!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen