Skip to main content

Het gaat heerlijk hier op vakantie. 

 

Recent van "die groene club" overgestapt vanwege unlimited premium en het gebruik in de VS. 

Heerlijk zo overal internet. 

 

Gister ook even gebeld maar kreeg €4,50 belast.

Ik belde, zover ik kan zie, een lokaal nummer. Washington State zag ik staan in mijn scherm. Zelf dat ik op het juiste partnernetwerk. 

 

Iemand enig idee of die kosten wel terecht zijn? 

 

Dank alvast. 

Hallo @Paulmjanssen 

Weet je zeker dat het geen betaalde servicenummer is bijvoorbeeld, hoe ziet het nummer eruit?


Dank je wel @Waqqas voor je reactie. Hoe herken ik een servicenummer? 


@Paulmjanssen sorry voor de verlate reactie. Zo te zien was je reactie er tussendoor geglipt. We werken eraan om buitenlandse servicenummers op onze tarievenpagina toe te voegen. Nog niet voor elk land staan ze online, zoals de Verenigde Staten: Tarieven en dekking in het buitenland | Odido. Controleer deze pagina altijd voordat je een servicenummer belt. Mochten er geen servicenummers bekend zijn, zoek ze dan altijd voor de zekerheid op via Google om onverwachte kosten te voorkomen.


Dank je wel @Demi van Odido net even via Google en copilot opgezocht. Het is geen servicenummer. Bij wie moet ik zijn voor een credit? 


In de USA is dat vrij lastig vast te stellen. Waarin Europa nummerplannen zijn waarin premium phone maar ook vast en mobiel uit elkaar zijn te houden is dat in Amerika allemaal op 1 hoop gegooit.


Hoi Paul, van harte welkom op de Community en fijn om te lezen dat jullie het heerlijk hebben (gehad) op vakantie! Ik heb direct met je meegekeken, maar met het nummer **05 heb je hebt geen Unlimited Premium abonnement en daarmee ook geen belbundel in de VS. Je hebt namelijk een Limited bundel van 10 GB + 120 bel/min. Ik heb het nummer dat je hebt gebeld ook opgezocht, maar ik kan hier nergens iets over vinden. Ik heb zojuist wel een credit ingevoerd van € 4,50 en je ontvangt zo direct een bevestigingsmail. Hoe kom je bij een Unlimited Premium abonnement? Hier moet namelijk wel goed opgelet worden om onverwachte kosten te voorkomen. In Mijn Odido zie je je abonnement, bundel en ook je contract terug. Controleer deze ook goed! 😊


Reageer