Ik heb teveel betaald voor mijn mobiele abonnement en tv+internet abonnement.
met mij is afgesproken dat het bedrag wordt teruggestort maar dat is nog steeds niet gebeurd. Ik betaal wel maandelijks mijn facturen.
Ik zie graag mijn teveel betaalde bedrag terug gestort worden.
En volgens mij kan je in je account zelf je vaste telefoon stopzetten als je abonnement dat toelaat.
Is je contract tijd voorbij kan dat meestal wel, heb je speciale korting voor dit abonnement met je wachten tot het jaar van je abonnement om is
Hallo
Het bedrag kan ook verrekend worden met de volgende factuur.
Dat weet ik en dat wil Odido ook maar ik niet. Het is nogal een groot bedrag. Factureren blijven toch komen ook al hoef ik ze niet te betalen. Ik wil gewoon mijn geld terug.
Een factuur die komt moet betaald worden. Eventuele vergoedingen kunnen alleen worden verrekend met een creditfactuur. Als je die hebt worden ze op de volgende factuur getoond en dus in mindering gebracht op de te betalen bedragen. Als je geen klant meer bent en wel een creditfactuur hebt gehad wordt het pas echt teruggestort.
Ik ben bang dat als ik de facturen niet betaal, die ik niet hoef te betalen dat ik word afgesloten.
Ik zie liever het teveel betaalde bedrag terug op mijn bankrekening. Dit is ook toegezegd. Het is een beetje gek dat ik weg moet gaan bij Oidido om mijn geld terug te krijgen.
kan ik anders geen nieuwe telefoon krijgen voor het teveel betaalde geld? Als aanbetaling?
Ik vind dit een vreemde situatie.
Hoi Jazzpers, welkom op de Community! Als je een hoog bedrag van ons tegoed hebt, snap ik volkomen dat je dit liever op je rekening teruggestort krijgt dan dat het elke maand verrekend wordt. Heb je iets meer informatie voor me? Waar komt dit bedrag vandaan? Gaat het bijvoorbeeld om een terugstorting voor een geannuleerd toestel? Ik zie dat de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel niet overeenkomen met die bij ons in het systeem staan. Wil je deze corrigeren? Dan kijk ik graag met je mee naar de mogelijkheden om de terugstorting plaats te laten vinden!
Ik heb maanden lang teveel betaald. Inmiddels moet het probleem zijn opgelost maar vraag ik me af wanneer ik het bedrag tegemoet kan zien. Er is immers toegezegd dat ik het bedrag teruggestort krijg.
Ik ben alleen wat huiverig dat dit niet voorspoedig verloopt. Ik betaal mijn facturen netjes volgens afspraak en ik hoop dat Oidido zich ook aan de afspraak houdt.
Ik heb de laatste 4 cijfers van mijn IBAN gecorrigeerd.
Volgens een laatste bericht kreeg ik te horen dat als het goed is zal het probleem deze maand opgelost moet zijn. Daar hoop ik dan erg op.
Ik zou graag zien dat u mij kunt bevestigen dat ik het bedrag inderdaad deze maand tegemoet kan zien.
Vriendelijke groet en bij voorbaat dank,
Jasper
Hi
Ik hoor het graag van je!
Ik wil graag het terugstort formulier invullen
Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.