Skip to main content

Hi Odido,

 

Na 2 maanden aan fouten is er nog steeds geen oplossing voor mijn probleem, en vooral nog steeds geen terugbetaling!

 

Begin december zou mijn annulering geaccepteerd zijn, en binnen 14 dagen zou het geld op mijn rekening staan. Dit is nog steeds niet gebeurd.

 

Graag ZSM mijn geld terugstorten zoals je wettelijk verplicht bent.

 

Welke gegevens heb je nodig om voor het eerst een klant verder te helpen?

 

 

Hi Ariana, allereest van harte welkom op de Community! Wachten op een terugbetaling is nooit fijn, zeker als het langer duurt dan is aangegeven. Ik weet uit ervaring dat het soms niet helemaal lekker loopt met de automatische terugstorting, maar geen zorgen; het geld komt hoe dan ook bij je terug. Ik zie dat mijn collega vrijdag het terugstortformulier voor je heeft ingevuld. Deze zou vandaag verzameld moeten zijn/worden en dan heb je het geld binnen 14 dagen terug. Ik ga daarom uit van uiterlijk 19 januari. Excuses voor het ongemak en voor nu is het nog heel even afwachten.

Laat je het me weten als je het geld hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je! 😊


Reageer