Hi Daniel, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard voorzie ik je graag van meer duidelijkheid over de laatste afschrijvingen die jij gekregen hebt.
De eerste factuur die jij van ons ontvangen hebt was voor de periode van 30 april (de startdatum van jouw abonnement) t/m 5 mei 2024 en daarnaast alvast voor de periode van 6 mei 2024 t/m 5 juni 2024. Bij Odido factureren we namelijk altijd vooruit. Het bedrag kwam hier echter hoger uit, omdat het Klantvoordeel er niet in was meegenomen.
Bij de volgende factuur hebben we dit bedrag voor je gecorrigeerd, maar omdat het Klantvoordeel pas op 10 mei werd ingeschakeld mis je inderdaad een stukje Klantvoordeel van € 2,50. Ik zal ervoor zorgen dat dit verrekend gaat worden met jouw eerstvolgende factuur.
De laatste incasso kwam inderdaad uit op € 26,00, maar dit had te maken met een betaald servicenummer dat je gebeld hebt. Om welk nummer het hier gaat kun je vinden in de specificatie van de factuur in jouw Mijn Odido omgeving: https://odido.nl/my/facturen.
Zelf gaf je aan nog € 7,47 te missen, maar in werkelijkheid is dit € 2,50 voor het gemiste Klantvoordeel. Je hebt namelijk voor iets meer dan 3 maanden betaald. Je abonnement startte op 30 april al en voor nu heb je betaald t/m 5 augustus 2024.
Een bevestiging van de vergoeding van € 2,50 stuur ik je binnen 10 minuten per e-mail.
Mocht je nog vragen hebben, weet dan dat mijn collega’s en ik voor je klaarstaan!