Vreselijk bedrijf, ik heb een klacht ingediend, en tot op heden niets vernomen. Ik heb een contract afgesloten voor 54 euro (zonder kortingen) en mijn maand bedrag is door jullie oplichters verhoogd naar 76 euro per maand, ik heb hiervan het bewijs toegestuurd, geen mail terug, niemand die antwoord en ik ben al weken bezig om dit contract op te laten zeggen, jullie zijn dieven, oplichters, fraudeurs, ik ben jaren klant geweest bij t-mobile.
ik een bestelling geplaatst en gekocht en ondertekend in de veronderstelling dat ik zonder maandelijkse kortingen een maandbedrag zou moeten betalen van 55,43.
55,43-76,50 is een verschil van 21,07 cent per maand en is in totaal 505,68 cent meer dan wat ik dacht dat ik had en ook feitelijk heb besteld!!! Ofterwijl aanzienlijk duurder dan ik voor ogen had en weiger dit maandelijkse bedrag dan ook te betalen, dit was niet de afspraak. Dit heb ik niet gekocht, dit is onwettig, fraude en vind ik dit een ernstige zaak.
Ik wil dat dit contract per direct word opgezegd, INCLUSIEF SCHADE VERGOEDING VOOR JULLIE WAARDELOZE SERVICE, chat is niet bereikbaar, bellen help niet, jullie denken dat de wereld van jullie is en je zomaar contracten onwettig kunt aanpassen!!! Ik wil dat dit contract word opgezegd