Hoi Jenkins, ik snap volkomen dat je een terugbetaling zo snel mogelijk op je rekening wil zien. De gegevens die in je profiel staan zijn denk ik van jezelf en komen niet overeen met het abonnement van je zoon. Wil je de juiste gegevens invullen die aan zijn abonnement gekoppeld staan: 06-nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het IBAN. Dan kijk ik graag met je mee of ik vraag Sam om een update zodra hij weer aan het werk is! 
Hallo
hierbij de gevraagde gegevens
XXX
gr,René
nGegevens verwijderd door moderator. Plaats geen persoonlijke gegevens openbaar!]
Hallo
inmiddels alweer een paar weken verder en geen enkele reactie gekregen
Gevraagde gegevens zijn opgestuurd, maar geen reactie van jullie
Ons geld is nog steeds niet teruggestort op de rekening
Odido schaam je
Hoi Jenkins, ik zie inderdaad dat jouw topic ons is ontglipt nadat een moderator je gegevens uit je openbare bericht heeft verwijderd. Ik heb het terugstortformulier meteen voor je ingevuld, dus binnen 14 dagen moet het op je rekening (**90) worden teruggestort. Laat je het me weten als het zover is?
Inmiddels 1 maand later ???????
Goedemorgen @Jenkins1, ik heb gelijk gekeken en ik zie dat op 8 januari een bedrag van € 56,15 is uitbetaald. Kan je zoon checken of hij het bedrag heeft ontvangen? Deze zou hij al ontvangen moeten hebben, dat zie ik namelijk in zijn account terug.
Ik hoor het graag van je!
Goedemorgen @Jenkins1, ik heb gelijk gekeken en ik zie dat op 8 januari een bedrag van € 56,15 is uitbetaald. Kan je zoon checken of hij het bedrag heeft ontvangen? Deze zou hij al ontvangen moeten hebben, dat zie ik namelijk in zijn account terug.
Ik hoor het graag van je!
Klopt, had mijn zoon gemist
@Jenkins1 geen probleem, kan gebeuren! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst!