Skip to main content
Beantwoord

Spoed negatieve registratie verwijderen

  • 26 June 2024
  • 9 reacties
  • 141 Bekeken

 

.

Sinds de coronatijd heb ik een achterstand opgelopen met het betalen van mijn facturen. We zijn inmiddels twee jaar verder en mijn financiële situatie is verbeterd; ik ben nu financieel stabiel. Mijn partner en ik staan op het punt om een woning te kopen, waarvan het koopcontract binnen een week getekend zal worden.

Mijn advocaat van Dynamiet heeft een e-mail naar Odido gestuurd met voldoende bewijs dat mijn partner en ik financieel stabiel zijn. We zijn nu 4 weken verder en tot op heden hebben we niets vernomen van Odido. Als ze niet binnen een week reageren, loop ik de kans mis om mijn droomwoning te kopen. De factuur is inmiddels betaald, maar op het moment dat ik contact opneem met Odido, word ik van het kastje naar de muur gestuurd.

klantnummer: 1.18917647

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @93Jay Ik ga de moderators vragen je te helpen door ze extra te wijzen op dit onderwerp.

ik kan je geen garanties geven maar doe mijn best.

vul ondertussen je community profiel zo volledig mogelijk in. Klantnummer enz.(zie mijn onderschrift)

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Jay, van harte welkom op de Community en super leuk om te lezen dat jij en je partner jullie droomwoning hebben gevonden! Ik help je graag verder om de BKR-registratie zo snel mogelijk te laten verwijderen. 

 Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens:

  • 06-nummer waar het om gaat
  • Geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Gaat het om een oud T-Mobile of oud-Tele2 abonnement?
  • Contract- of leningnummer van je BKR-registratie
  • Naar welk e-mailadres van ons heb je gemaild?
  • Met welk e-mailadres heb je ons gemaild?

Ik zie je bericht graag tegemoet en dan duik ik er voor je in! 😄

Dag Marciano,

 

Ik heb de gegevens gestuurd.

hallo Marciano?

 

is het gelukt om wat info te achterhalen? Mocht je gegevens missen graag me laten weten. :)

 

groetjes,

J

Reputatie 7
Badge +14

Beste @93Jay @Marciano van Odido is er nu niet.

Hopelijk kan hij je morgen verder helpen. Kom iets vaker terug om te lezen of maak van dit onderwerp je favoriete onderwerp, klopt je mailadres krijg je vanzelf bericht

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allebei, even een update: gegevens ontvangen via privébericht en we zijn ermee bezig! Thanks @Cristien! 🙌🏻

Hoi Jay, van harte welkom op de Community en super leuk om te lezen dat jij en je partner jullie droomwoning hebben gevonden! Ik help je graag verder om de BKR-registratie zo snel mogelijk te laten verwijderen. 

 Stuur je mij een privébericht met de volgende gegevens:

  • 06-nummer waar het om gaat
  • Geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Gaat het om een oud T-Mobile of oud-Tele2 abonnement?
  • Contract- of leningnummer van je BKR-registratie
  • Naar welk e-mailadres van ons heb je gemaild?
  • Met welk e-mailadres heb je ons gemaild?

Ik zie je bericht graag tegemoet en dan duik ik er voor je in! 😄

 

Heel erg bedankt voor jullie hulp Cristien en Marciano. Ze hebben een belangen afweging gedaan en de negatieve BKR is met succes verwijderd. Jullie zijn toppers. :D

 

Reputatie 7
Badge +14

Heel erg bedankt voor jullie hulp Cristien en Marciano. Ze hebben een belangen afweging gedaan en de negatieve BKR is met succes verwijderd. Jullie zijn toppers. :D

 

Kan maar één ding zeggen.    Feestje 🍾 

“wat ben ik blij voor je”!
Op naar een nieuwe toekomst. 

Maak er iets geweldigs van.

Groetjes🙏
 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Jay, superfijn nieuws dat de BKR-registratie is verwijderd. Heel veel succes en plezier met jullie toekomstige woning en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 😄

Reageer