Skip to main content
Beantwoord

Sms'jes verstuurd vanuit buitenland dubbel gerekend

  • 25 July 2024
  • 5 reacties
  • 42 Bekeken

Ik zie in mijn overzicht van extra kosten de sms'jes die ik heb verstuurd vanuit het buitenland als twee keer zoveel eenheden staan. Dus een SMS aan nummer X (SMS van één zin zonder speciale tekens of emoticons) is twee maal als 1 SMS zichtbaar in het overzicht (op dezelfde tijd).

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo Freek, welkom op onze Community! Ik wil graag met je meekijken. Echter, krijg ik op het e-mailadres wat in je profiel staat niks naar voren in ons systeem. Kun je het e-mailadres wat bij ons bekend is in je profiel neerzetten? Dat kan bij het kopje '’mobiel klantnummer'’, dan kan ik daarop zoeken, met je meekijken en je hier meer duidelijkheid over geven! 😄

Hallo Freek, welkom op onze Community! Ik wil graag met je meekijken. Echter, krijg ik op het e-mailadres wat in je profiel staat niks naar voren in ons systeem. Kun je het e-mailadres wat bij ons bekend is in je profiel neerzetten? Dat kan bij het kopje '’mobiel klantnummer'’, dan kan ik daarop zoeken, met je meekijken en je hier meer duidelijkheid over geven! 😄

Ik heb het zojuist toegevoegd!

Reputatie 6
Badge +7

Dank Freek! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie inderdaad dat er meerdere SMS'jes op hetzelfde tijdstip naar de nummers zijn verstuurd. Hoe dit komt, durf ik niet te zeggen. Het is wel een waterdicht systeem en deze data wordt rechtstreeks vanuit je simkaart je account ingeladen. Bij het versturen van SMS'jes zijn er dus maar twee SMS'jes verstuurd naar die nummers en dus niet 8 zoals in je account wordt weergegeven? Kun je dat checken in de SMS-omgeving van je toestel? Geen zorgen, ik heb gelijk deze extra kosten voor je vergoedt middels een creditnota. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten!

Dank Freek! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie inderdaad dat er meerdere SMS'jes op hetzelfde tijdstip naar de nummers zijn verstuurd. Hoe dit komt, durf ik niet te zeggen. Het is wel een waterdicht systeem en deze data wordt rechtstreeks vanuit je simkaart je account ingeladen. Bij het versturen van SMS'jes zijn er dus maar twee SMS'jes verstuurd naar die nummers en dus niet 8 zoals in je account wordt weergegeven? Kun je dat checken in de SMS-omgeving van je toestel? Geen zorgen, ik heb gelijk deze extra kosten voor je vergoedt middels een creditnota. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten!

Het is eigenlijk nog vreemder, er zijn 3 sms'jes verstuurd naar 3 verschillende nummers. 1 smsje was sowieso kort genoeg voor maar 1 unit. De andere twee waren misschien langer. Maar er zijn 2 SMS naar 1 nummer gerekend en 6 naar één van de andere twee. Dus er klopt sowieso erg weinig van.

 

Bedankt voor de oplossing voor de kosten alvast!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Freek, bedankt voor de toelichting. Wat apart dat we in het systeem andere aantallen en nummers zien. Houd het de komende tijd even in de gaten in Mijn Odido. Mocht het nog een keer voorkomen, dan gaan we het laten onderzoeken. Voor nu graag gedaan namens Pharwin. Fijn dat 'ie zo snel een credit voor je kon aanmaken! 😄

Reageer