Skip to main content

Goedemorgen.

 

Ik zoek een moderator die het volgende voor mij wil nakijken. 

 

Ik heb een betakingsregeling met odido afgesproken .

En in de emails staat dat je sim dan alleen geblokkeerd wordt voor het buitenland en service nummers.

 

Alleen is bij mij de simkaart volledig geblokkeerd .

De regeling staat goed in de app, en opnieuw opstarten helpt niet .

Dus zou iemand mij kunnen helpen.

Mvg natasja de wit 

Hallo @Natasjadw 

Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betaalachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.

Bron


Hooi @Waqqas 

 

De regeling gaat 28 augustus van start .

Ik heb de regeling gestart om dat ik de factuur van deze maand niet in een keer kan betalen en dus het bedrag in 2 keer voldoe dus augustus en in september. 

 

Mvg natasja 


Hoi Natasja, van harte welkom op de Community! Ik zie inderdaad dat je een volledige blokkade hebt, maar aangezien de eerste termijn van je betalingsregeling op de 28e is, heb ik deze voor je opgeheven. Je zou zo direct weer verbinding moeten hebben. Wellicht even je toestel opnieuw opstarten. Laat je het me weten of het weer werkt? 😊


Hoi Natasja, van harte welkom op de Community! Ik zie inderdaad dat je een volledige blokkade hebt, maar aangezien de eerste termijn van je betalingsregeling op de 28e is, heb ik deze voor je opgeheven. Je zou zo direct weer verbinding moeten hebben. Wellicht even je toestel opnieuw opstarten. Laat je het me weten of het weer werkt? 😊

 

Hooi @Marciano van Odido 

Bedankt voor je bericht en je snelle hulp .

Hij doet het weer .

Heel erg bedankt.

Mvg natasja 


Hoi Natasja, superfijn dat alles weer werkt en natuurlijk graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 😄


Ik heb exact hetzelde probleem..


Hi ​@nickjongenelen, we zoeken dit graag voor je uit! Kun je je volledige naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kunnen we gelijk met je meekijken! 


Done


Goedemorgen ​@nickjongenelen, dank voor het invullen van je profiel! Ik heb gelijk gekeken en ik zie inderdaad een blokkade op je abonnement. Deze is vermoedelijk geplaatst omdat je een een factuur te lang niet had betaald. Ik zie dat je nu een betalingsregeling bij ons hebt getroffen. Geen zorgen, ik heb direct de blokkade voor je verwijderd. Geef het systeem ongeveer een half uurtje om dit te verwerken. Start daarna je toestel opnieuw op, dan zou die het weer moeten doen!

Laat je me weten of alles weer naar behoren werkt? Ik verneem het graag van je! 


Het werkt, top, nog een vraag, kun je wellicht mijn gebruikersnaam veranderen naar Nick559?


Hi ​@Nick559, fijn! Tuurlijk, geen probleem. Ik heb zojuist je gebruikersnaam aangepast. 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 


Reageer