Skip to main content
Beantwoord

Reispas met oud abonnement werkt niet

• 28 februari 2025
  • 5 reacties
  • 53 Bekeken

Goedemiddag, 

Ik heb op vakantie een reispas gekocht, alleen bij terugkomst viel te factuur hoog uit.

Ik heb contact gehad met een van uw medewerkers (Jan) en hij gaf aan dat ik nog een oud Tele2 abonnement hebt waarop de reispas niet werkt. Dit klopt inderdaad zodat ik werd geconfronteerd met een hoge rekening.

Jan (4-12-2024, 12:32:20): Je hebt inderdaad een internet op reispas aangeschaft, deze pas werkt niet met jouw abonnement. Je hebt nog een oud Tele2 abonnement uit 2019. Als je terug bent in Nederland, dan kunnen wij wel kijken naar een vergoeding hiervoor. 
Ik (4-12-2024, 12:32:27): het totaal was trouwens 96,85 daarin zit wel de 30 euro voor internet klopt 
Ik (4-12-2024, 12:32:45): ik ben inmiddels terug in Nederland 
Jan (4-12-2024, 12:32:56): Je hebt dus gebruik gemaakt van het internet, daar heb je kosten voor in rekening gekregen. 

Ik (4-12-2024, 12:33:28): Maar hoe kan ik weten dat deze pas niet werkt op mijn telefoon ? 
Ik (4-12-2024, 12:34:36): ik ben al jaren klant 
Jan (4-12-2024, 12:34:55): Graag dan even terugkomen op deze chatservice als je de factuur ontvangen hebt, dan kunnen wij je waarschijnlijk tegemoet komen met de kosten 

Kunnen we hier samen naar een oplossing zoeken?

Met vriendelijke groet,

Frank Anneveld

Beste antwoord door FrankAnneveld

Marciano van Odido schreef:

Hoi Frank, bedankt voor het invullen van je gegevens! Ik heb meteen een credit voor je ingevoerd van € 30 voor de Internet op Reis pas. Dit bedrag zal met je volgende factuur/facturen verrekend worden. Ik heb je ook per e-mail een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen? đŸ˜Š

Hoi Marciano,

Bedankt ik heb de email ontvangen. En ik zie op de factuur dat het in mindering is gebracht. Fijn dat het zo afgehandeld kon worden.

Met vriendelijke groet,

Frank Anneveld

Bekijk origineel

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Frank, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een mooie tijd hebt gehad in het buitenland! Ik snap volkomen dat je vragen hebt over je factuur en goed dat je hier eerder al contact over hebt opgenomen. Zet je je volledige naam, geboortedatum, 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik snel met je mee en dan geef ik je graag meer duidelijkheid over je factuur. Ook kijk ik met alle plezier mee naar een passende vergoeding, waar Jan het over had! đŸ˜„

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 maart 2025

Hoi Frank, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een mooie tijd hebt gehad in het buitenland! Ik snap volkomen dat je vragen hebt over je factuur en goed dat je hier eerder al contact over hebt opgenomen. Zet je je volledige naam, geboortedatum, 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik snel met je mee en dan geef ik je graag meer duidelijkheid over je factuur. Ook kijk ik met alle plezier mee naar een passende vergoeding, waar Jan het over had! đŸ˜„

Ik heb mijn gegevens bijgewerkt.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Frank, bedankt voor het invullen van je gegevens! Ik heb meteen een credit voor je ingevoerd van € 30 voor de Internet op Reis pas. Dit bedrag zal met je volgende factuur/facturen verrekend worden. Ik heb je ook per e-mail een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen? đŸ˜Š

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 24 maart 2025

Hoi Marciano,

Bedankt ik heb de email ontvangen. En ik zie op de factuur dat het in mindering is gebracht. Fijn dat het zo afgehandeld kon worden.

Met vriendelijke groet,

Frank Anneveld

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 289 reacties
  • 25 maart 2025

Bedankt voor de terugkoppeling, Frank. Fijn om te lezen dat het inmiddels ook op de factuur in mindering gebracht is. Graag gedaan namens mijn collega Maricano en je weet ons te vinden als we verder nog iets voor je kunnen betekenen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen