Goedemiddag,
Ik heb op vakantie een reispas gekocht, alleen bij terugkomst viel te factuur hoog uit.
Ik heb contact gehad met een van uw medewerkers (Jan) en hij gaf aan dat ik nog een oud Tele2 abonnement hebt waarop de reispas niet werkt. Dit klopt inderdaad zodat ik werd geconfronteerd met een hoge rekening.
Jan (4-12-2024, 12:32:20): Je hebt inderdaad een internet op reispas aangeschaft, deze pas werkt niet met jouw abonnement. Je hebt nog een oud Tele2 abonnement uit 2019. Als je terug bent in Nederland, dan kunnen wij wel kijken naar een vergoeding hiervoor.
Ik (4-12-2024, 12:32:27): het totaal was trouwens 96,85 daarin zit wel de 30 euro voor internet klopt
Ik (4-12-2024, 12:32:45): ik ben inmiddels terug in Nederland
Jan (4-12-2024, 12:32:56): Je hebt dus gebruik gemaakt van het internet, daar heb je kosten voor in rekening gekregen.
Ik (4-12-2024, 12:33:28): Maar hoe kan ik weten dat deze pas niet werkt op mijn telefoon ?
Ik (4-12-2024, 12:34:36): ik ben al jaren klant
Jan (4-12-2024, 12:34:55): Graag dan even terugkomen op deze chatservice als je de factuur ontvangen hebt, dan kunnen wij je waarschijnlijk tegemoet komen met de kosten
Kunnen we hier samen naar een oplossing zoeken?
Met vriendelijke groet,
Frank Anneveld